روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

یاد آوری...

بعضی از نوشته هامو باید خودم دوباره بخونم...

بارها و بارها...

توصیه اکید

این خیلی آرومم کرد.

از دقیقه 59:40 تا 77:07 مخصوصن.


دانلود


90-10

یاد گرفتم که 10 درصد از زندگی چیزهایی است که برای انسان اتفاق می افتد و 90 درصد، آن است که چگونه نسبت به آن واکنش نشان می دهند.


گابریل گارسیا مارکز


اکنون

چشمانش را میبندد...

میگشاید؛ تنها به این امید که...

"اکنون"

نباشد...

اضطراب خوشبختی، اضطراب موفقیت...

اضطراب خوشبختی، اضطراب موفقیت...

آنچه شخص با عزت نفس کم تجربه میکند این است که وقتی همه چیز بر وفق مراد باشد او دچار اضطراب میگردد  و وقتی به اوج نزدیک میشود، در مقام تخریب خود بر می اید. چرا که هر کس در حد باوری که از خود دارد باقی می ماند و باور این فرد، کوچک ماندن است. اگر برداشت او از خود در حد موقعیتی که به دست آورده است نباشد، در مقام تخریب خود گام بر میداد.


همین خوبه

همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم می رن

هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه می گیرن

به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره
واسه همین جداییتو کسی جدی نمی گیره

همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی
تو چند تا خاطره با من هنوزم مشترک هستی
همین خوبه که آرومی و حس می کنی آزادی
که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی
واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری
به یادشون که میفتی واسه من وقت می ذاری

همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی گیری
ولی تا حرف من می شه یه لحظه تو خودت می ری
به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره
واسه همین جدایی تو کسی جدی نمی گیره

همین خوبه...

همین خوبه...