روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

ساعت بیست و پنج شب...

میگی میاد اونی که رفت

از پس روزای سیاه

ساعت بیست و پنج شب؟

روزسی و دوم ماه؟










آهنگ بیست و پنج - رضا یزدانی


فراموشی

فراموشی یکی از بزرگترین نعمتهای خداست. همین که آدما همدیگه رو فراموش میکنن خیلی خوبه. امیدوارم خدا هر چه زودتر نعمتش رو به من تموم کنه و یه حس فراموشی همیشگی بهم بده که آدمایی رو که باید فراموش کنم، زودتر فراموش کنم.

این حقیقت است که از دل برود، هر آنچه از دیده رود...

The Game

فیلم بازی (the game) رو خیلی دوست داشتم.با بازی فوق العاده مایکل داگلاس و شان پن. همیشه فکر میکردم اگه این اتفاق برای من پیش بیاد، چه عکس العملی نشون میدم.



ولی الآن، به این فکر میکنم که همیشه، همه بازی دادنها، مثل آخر این فیلم به خیر و خوشی تموم نمیشه. بعضی وقتا بعضی بازیها، یه زخمایی توی وجود آدما میذاره که هیچ وقت خوب شدنی نیست...