روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

قدر...

قدر...شب قدر....شب اندازه ها

شب قدر شب اندازه هاست. شب اندازه گیریها. شب اینکه بنشینیم با خودمان دودوتا چهارتا کنیم ببینیم قدر خودمان چقدر است. قدر خودمان را کشف کنیم. چه چیزهایی در زندگیمان وجود دارند که به قدر ما نمیخورند؟ چه چیزهایی در زندگیمان، از قدر ما بیشتر است و به قولی، از سرمان هم زیاد است؟ چه کسانی در زندگیمان هستند که پایینتر از قدر ما یا بالا تر از قدر ما هستند؟ 

قدر خود را کشف کنیم....

نظرات 2 + ارسال نظر
چکاوک پنج‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:11 http://YAZDAN-PAKI1.BLOGSKY.COM

قدر من؟
سرباز چرا همین که پامونو از مجلس شب زنده داری بیرون میزاریم به صورت کاملا خودکار برمیگردیم به قبل ؟
با اشکامون میخوایم خودمونو گول بزنیم یا خدامونو؟
چرا از جلسه قران که میایم بیرون میشینیم دور همی عدای قرائت آدما رو دمیاریم ؟
چرا غیبت کردنو فقط واسه اقوامو عزیزان خودمون غیر مجاز میدونیم ؟
چرا تا یه حرف حق توی جمع میزنیم همه چپ چپ نگاهمون میکنن؟
چرا اگه یه شب نریم مجلس شب های قدر حالا به هر دلیلی ...
متهم میشیم به چت کردن با پسرای مردم تو لاین؟
این همه دردو کجا بذارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!

متاسفانه، دلیل این همه چراها، نترسیدن از خداست به نظرم. یعنی شالوده کارهامون درسته ها. ولی چون اون ترس از خدا نیست، خیلی زود به انحراف کشیده میشه

good GIRL دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:53 http://aseman-mam.blogsky.com

واقعا..
شب قدر..
ینی قدر گیری من از خودم!


هر قدر فرصتی باشد برای بیشتر شدن قدرم..
همین برای من کافیست!

ممنونم دوست خوبم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد