روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

تصمیم...

بابا الکی داری زور میزنی. ....

هزار بار این تصمیمو گرفتی....

نچ....اینکاره نیستی...

پیش خودت چی فک کردی؟

خداییش داری وقتتو تلف میکنی...

قرارمون یه هفته دیگه. ببینم هنوز سر حرفت هستی یا نه؟ مطمئنم کم میاری...

توبه گرگ مرگه...

دیگه شخصیت آدم که شکل بگیره، نمیشه تغییرش داد....



اینا جمله های آشناییه که وقتی  یه تصمیم بزرگ میگیری و میخوای روی تصمیمت بایستی، از دیگرون میشنوی.

چرا کسی به آدم امید نمیده واقعا؟ چرا دیگرون میخوان با این حرفا، "هیچ تصمیمی نگرفتن " خودشون رو توجیح کنن آخه؟ بابا جان، تصمیم گرفتن بهتر از تصمیم نگرفتنه. حتی اگه هزار بار نتونسته باشی روی تصمیمت واستی...

تغییر

بعضی وقتا به دوستام، به آشناهام و حتی به فامیلام که میرسم، میبینم چقدر رفتاراشون برام غریبه اس. چقدر همدیگه رو کم میفهمیم. کسایی که این همه بهشون نزدیک بودم، چرا اینجوری شدن؟ چرا انقدر فرق کردن؟ احساس میکنم خیلی از هم دور افتادیم.

قبلا فک میکردم بقیه عوض شدن. یه مدته دارم به این فک میکنم نکنه این خود منم که عوض شدم؟

عزاداری

تنها چیزی که این روزا، اصلا حال و حوصله اش روندارم، همین عزاداریه. نه بی دین و ایمون شدم، نه چیزی رو مسخره میکنم. فقط میگم کاش میشد صدای هیچ عزاداری و مجلس غم و غصه ای رو نمیشنیدم. دیگه نمیتونم، و یا نمیخوام، به غم و غصه و عزاداری فکرمو مشغول کنم. به خدا دیگه بسّمه. گناه دارم به خدا...حد اقل دیگه از توانایی من یکی خارجه. خدا هم خودش درکم میکنه.

  

دروغ

دوست دارم اون آدمایی رو که دروغ میگن بگیرم خفه کنم. مخصوصا اگه از قبل، بهشون اخطار داده باشم که از دروغ بدم میاد. اونا هم با علم به این موضوع، باز تو چشام نگاه کنن دروغ بگن.

آخه مرد حسابی، زن حسابی، آدم باش. توی این دنیا از همین یه کار بدم میاد؛ تو هم عهد، همین یه کار رو هی انجام بده...

دیگه، دفعه دیگه ای در کار نیست. به جهنم. هر چی میخواد بشه، بشه. قیدتو کامل میزنم. ولی این رو میدونم. تو بیشتر از من ضرر میکنی.

مشکلات احتمالی

وقتی اطرافمو نگاه میکنم بنظرم میاد که نگرانی از آینده برای خیلی ها، مثل خودم، یه دلمشغولی روازنه ست.

در حالیکه عملا بهترین کاری که میشه برای مشکلات احتمالی آینده کرد نه نگران شدن در موردشونه نه حتی سعی در پیش بینی دقیقشون؛ بلکه انجام دادن کارای الانمون به بهترین وجهه.