روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

تهوع ذهنی...

چقدر از شعار بدم میاد. هر کسی رو میبینی داره شعار میده. ولی در عمل، خیلی کم پیدا میشن آدمایی که پای حرفاشون بمونن. دوس دارم دایره اعتقاداتمو کوچیک کنم. ولی به همون کوچیک، عمل کنم. تهوع میگیرم از این همه حرف بی عمل. دوس دارم روی هر چی شعار بی عمله، بالا بیارم.
نظرات 4 + ارسال نظر
دوست یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:53

به نظر من خوبه آدمها معتقد باشند حالا به هر دین یا اصولی ولی پایبند باشند. اونوقت حداقل میشه یه جاهایی حتی بدون فکر روشون حساب کرد. انتخاب گزینشی اصول با مصلحت های خودمون باعث میشه کسی روی آدم حساب نکنه یا حتی نسبت به بقیه هم بدبین بشه

پس فکر میکنی اینکه نسبت به بقیه این دید رو دارم، به خاطر بی اعتقادی خودمه؟

دوست سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 13:46

منظورم این نبود ولی از حرفام این برداشت رو میشه کرد. منظورم اینه که بهتره اصولمون رو بهتر بشناسیم و با قدرت به اونا عمل کنیم تا بقیه بتونن رو ما حساب کنن.

ممنونم از کامنتات...

touska پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 14:03

نمیشه دایره اعتقاداتت بزرگ بمونه وبهش عملم بکنی؟ مگه باهم منافات داره؟ یاتوانایی توانقدرکمه؟

توانایی من کمه....

چکاوک جمعه 5 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 00:17 http://YAZDAN-PAKI1.BLOGSKY.COM

منم تهوع میگیرم
احساس مشترک...

ممنون دوستم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد