روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

مخلوق عادی

گاهی وقتا توی زندگی، به بعضی آدما بر میخورم که هر چقدر هم فلسفه خونده باشم، باز نمیتونم فلسفه وجودیشون رو درک کنم. یعنی نمیفهمم خدا اصلا چرا این آدم و امثال این  آدم رو آفریده. واقعا هدفش چی بوده؟

بعدش میگم دوست داشته بیافرینه. به من چه. شاید ایراد از منه که از همه، انتظار آدمیت دارم. شاید باید توقعم از اونا رو بیارم پایین. از آدم به یه موجود ساده. به یه مخلوق عادی...

گالیله

چطور باورنکردنی ست 

وقتی 

گالیله شهادت میدهد به گرد نبودن زمین 

 ...  

قرار ملاقاتمان باشد آینده، 

موضوع صحبت، تاریخ.

نگاه

گاهی تماشای یه درخت برات میشه معنی زندگی

گاهی تماشای پریدن یه گنجشک لای شاخ و برگ یه درخت میشه پر از معنی، پر از شوق، پر از آزادی، پر از امید

زندگی چه ساده ست گاهی

شاید ساده ست در اصل ...

سه-هیچ

من هنوز خوشبینم.  

خوشبینی تنها کاری است که این روزها از دستم بر می آید. با خود تکرار میکنم: غم و غصه ها خواهند رفت. زندگی بار دیگر خواستنی خواهد شد. 

فعلا که سه-هیچ از زندگی عقبم. 

تا باز چه پیش آید و در کاسه نشیند...

این روزا دنیا واسه من، از خونه مون کوچیکتره...

این روزا دنیا واسه من از خونه مون کوچیکتره...

موقع تولدم که میشه، حالم خراب میشه همیشه. یاد خیلی چیزا میفتم. ولی امسال، از هر سال بدتره. حس بدیه وقتی یه دفه، چند تا از عزیزانت از زندگیت برن بیرون.

دلم یه اتاق دو در سه میخواد با دیوارای آینه ای،بدون پنجره و هواکش،با پنش تا پاکت سیگار یابیشتر با یه تلویزیون که همیشه بیست و سی پخش کنه.

خدا امسالمو به خیر کنه...