روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

صورت...

خیلی چیزا هست توی زندگی که فقط باید تجربه ش کنی تا بفهمیش. باید ببینیش تا درکش کنی. قبل اینکه ببینیش، هر چقدر هم توضیح در موردش بشنوی و تصورش کنی، نمیتونه جای یه لحظه دیدن و تجربه شخصی رو بگیره. بعضی چیزها اصلا توضیح دادنی و توصیف شدنی نیستن. درباره مزه شیرین قند، هر چقدر هم برامون توضیح بدن درکش نمیکنیم تا وقتی که خودمون بچشیمش. به نظرم خیلی از مسایل اعتقادی هم همینجوری ان. بعضیا فقط درباره چیزی شنیدن، ولی بعضیای دیگه، صورت اون چیز رو دیدن و درک کردن...

گوشم شنید نغمه ایمان و مست شد

کو قسم چشم؟ صورت ایمانم آرزوست!

نظرات 7 + ارسال نظر
طوفانی شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:54

خیلی خیلی خیلی موافقم....
مخصوصا در مورد تجربیات تلخ

ممنونم از کامنتت

خورشید شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 15:27

موافقم راس میگی خیلی چیزا رو باید تجربه کرد و اون موقع در موردشون نظر داد

بله. همینطوره....

دوست یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 09:31

میگه برید از اونا بپرسید که شنیده ها رو دیدن. بنظرم فرق علم با یقین میشه

یه چند وقتیه دارم سخنرانی درباره مولوی گوش میدم. این بشر خیلی اینجوریه...توصیه میکنم گوش بدی

مونا یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 21:33 http://m-not.blogsky.com/

سلام...
دقیقا همینطوره

چکاوک پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:18 http://YAZDAN-PAKI1.BLOGSKY.COM

در هر اتفاقی برای مومن خیری نهفته است
گفته چه بزرگیه سرباز؟
پستش کردم تو لاینم
تو اون لحظه واقعن به این جمله احتیاج داشتم ...
زندگی بدون اعتقاد به نظرم پشیزی ارزش نخواهد داشت برام

سلام. فکر میکنم از امام هادی باشه. باز نگاه میکنم میگم خدمتتون....

هستی دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 19:42 http://www.o3yan.blogfa.com

کاملا موافقم .. واقعا بنظرم تفاوت تقریبا فاحشی هم هست بین اونچه که از تجربه تو ذهنمون شکل میگیره و اونچه که فقط از گفته ها و شنیده های اطراف استنباط کردیم . حیف که بعضی تجربیات خیلی گرون تموم میشن واسمون ..

علی پنج‌شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 13:29 http://.blogsazan.farza0ab.com

قشنگ بود اگه نیاز به لبخند داری بیا به-جوک ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد