روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

صادق...

یاد من باشد که تنهاییم را برای خودم نگه دارم ،. و بغض های شبانه ام را برای کسی بازگو نکنم. تا ترحم دیگران را با اظهار علاقه اشتباه نگیرم. یاد من باشد که فقط برای سایه ام بنویسم


همه از مرگ می ترسند من از زندگی بیهوده ی خودم


گاه آدمی در بیست سالگی می میرد ولی در هفتاد سالگی به خاک سپرده می شود.



صادق هدایت

نظرات 3 + ارسال نظر
سراب بیابان سه‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 23:58

خیلی زیبا بود

ممنون

Hasti چهارشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 02:31 http://www.o3yan.blogfa.com

Kheili arumam mikone in neveshteye sadegh...

من زیاد با ایشون آشنا نیستم. ولی به نظرم قلم خوبی داشته و دید وسیعی...

شیدا چهارشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 22:39

واقعاااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد