روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

این روزا دنیا واسه من، از خونه مون کوچیکتره...

این روزا دنیا واسه من از خونه مون کوچیکتره...

موقع تولدم که میشه، حالم خراب میشه همیشه. یاد خیلی چیزا میفتم. ولی امسال، از هر سال بدتره. حس بدیه وقتی یه دفه، چند تا از عزیزانت از زندگیت برن بیرون.

دلم یه اتاق دو در سه میخواد با دیوارای آینه ای،بدون پنجره و هواکش،با پنش تا پاکت سیگار یابیشتر با یه تلویزیون که همیشه بیست و سی پخش کنه.

خدا امسالمو به خیر کنه...


نظرات 5 + ارسال نظر
negar سه‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 19:45

امیدوارم امسالت بهتر از همیشه باشه و سالهای سال خوب و آروم و خوشبخت زندگی کنی... تولدت مبارک

عطر گندم چهارشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 17:18

امید وارم توی این سال بهترین ها برات رغم بخوره.ادم همونجوری که یه چیزایی از دست می ده چیزای تازه ای هم به دست میاره

کاسکو جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:16

بایدیادبگیری عادت کنی یه عده هرسال توزندگیت میان...یه عده از زندگیت میرن...این دردناکترین عادت دنیاست

david جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 22:20

حالا فکرمیکنی یه سال به عمرت اضافه شده یا یه سال از عمرت کم شده؟؟!تولدت (هرچندبدون عزیزات گذشته)مبارک

س م ح پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 16:26 http://gitare.blogsky.com

دوست خوبم مشکلت فکر کنم این باشه خالی بندیای بیستو سیو باور داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد