روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

عزاداری

تنها چیزی که این روزا، اصلا حال و حوصله اش روندارم، همین عزاداریه. نه بی دین و ایمون شدم، نه چیزی رو مسخره میکنم. فقط میگم کاش میشد صدای هیچ عزاداری و مجلس غم و غصه ای رو نمیشنیدم. دیگه نمیتونم، و یا نمیخوام، به غم و غصه و عزاداری فکرمو مشغول کنم. به خدا دیگه بسّمه. گناه دارم به خدا...حد اقل دیگه از توانایی من یکی خارجه. خدا هم خودش درکم میکنه.

  

نظرات 1 + ارسال نظر
مجاهد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:11

بسم الله الرحمن الرحیم
گرچه رفتن به مجلس روضه خودش موضوعیت داره واسه آدم شدن اما عزاداری همشم همین نیست. اگه دلت از درد زینب کبری(س) درد بگیره خودش واسه همراهی این غافله کم هم نیست.
اما خودمونیم ما چه زود خسته میشیم! فقط ده روز! جای حضرت زینب بودیم و چهل روز فقط میزدنمون چکار می کردیم!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد