روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

دروغ

دوست دارم اون آدمایی رو که دروغ میگن بگیرم خفه کنم. مخصوصا اگه از قبل، بهشون اخطار داده باشم که از دروغ بدم میاد. اونا هم با علم به این موضوع، باز تو چشام نگاه کنن دروغ بگن.

آخه مرد حسابی، زن حسابی، آدم باش. توی این دنیا از همین یه کار بدم میاد؛ تو هم عهد، همین یه کار رو هی انجام بده...

دیگه، دفعه دیگه ای در کار نیست. به جهنم. هر چی میخواد بشه، بشه. قیدتو کامل میزنم. ولی این رو میدونم. تو بیشتر از من ضرر میکنی.

نظرات 4 + ارسال نظر
تیرزاد جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:49

قیدشو بزن تهدید هم نکن!

روزنوشت‌های مریمی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 00:39 http://mrs-maryami.blogfa.com

دروغگوها آدم نیستم از نظر من |-:

مجاهد جمعه 18 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 23:18

بسم الله الرحمن الرحیم
جون من مطمئنی فقط از همین یه کار بدت میاد؟!
نوبت خودتم بشه به همین محکمی می تونی جلوش رو بگیری؟ دروغو میگم؟
اگه آره که خدا خیرت بده

سارا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 22:19

یعنی کی بهت دروغ گفته؟ کی بوده که تذکر هم داده بودی و...؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد