روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

فراموشی

فراموشی یکی از بزرگترین نعمتهای خداست. همین که آدما همدیگه رو فراموش میکنن خیلی خوبه. امیدوارم خدا هر چه زودتر نعمتش رو به من تموم کنه و یه حس فراموشی همیشگی بهم بده که آدمایی رو که باید فراموش کنم، زودتر فراموش کنم.

این حقیقت است که از دل برود، هر آنچه از دیده رود...

نظرات 3 + ارسال نظر
KASKO سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 21:44

خزان بنشست وگل بابادها رفت/چه آسان میشودازیادهارفت

پیمان جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 00:39

خدافراموشی رو آفریدتاغیراون رو فراموش کنیم نه خود اون رو

سروش تنهایی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:47 http://soroshetanhaee.blogsky.com

کاش کسایی را که دوستشان داشتیم و ازشون جدا شدیم و هیچوقت فراموش نکنیم و کاش زود فراموشمان نکنند کسایی را که فکر می کنیم بدون ما نمی توانند زندگی کنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد