روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

مشغول یا مسئول؟

بسیاری از ما یاد گرفتیم توی زندگی، بازی کنیم و مشغول باشیم. نه اینکه مسئول باشیم.

اگه قراره توی زندگیمون یه کاری بکنیم که لازمه، چرابازی در میاریم هی؟ مگه زندگی شوخی داره؟ چرا زندگی رو با زمین بازی و تفریح اشتباه میگیریم بعضی وقتا؟ چرا مسخره بازی هی؟

برای مسئله ای که مهمه، یه تصمیمی میگیریم. بعد هی وسطش دوباره سست میشیم . بحثای فلسفی میکنیم که اصلن این تصمیم درست بوده یا نه. هی تشکیک میکنیم. هی بازی در میاریم. نمیفهمیم که تصمیمی که توی شرایط عادی و نرمال و با لحاظ کردن همه ملاحظات و منطقها گرفتیم، مثل وحی منزله. مثل حکم دادگاهه. بعد از گرفتن اون تصمیم، نباید به هیچ وجه دوباره بهش شک و تردید وارد کرد. دیگه هی مسخره بازی و سوال و تشکیک و فلسفه بازی و اینا نداره که.

تا کی میخوایم مشغول کنیم خودمون رو به این مسخره بازیا و مسئول نباشیم؟

نظرات 17 + ارسال نظر
کیان دخت (ماه تاب) سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:21 http://unknowngirlcry.blogsky.com

متاسفانه منم بدجور همین طور هستم یک روز مصمم دنبال یه هدف انجام یک کار اما فرداش نظرم عوض میشه تقریبا از وقتی خودمو شناختم (هنوز البته نشناختمااا) من این مسئله ازارم میداد که ثابت قدم نیستم . وقتی دخترایی رو میبینم که کاای مورد علاقشون رو تو زندگی انجام میدن و وقتی به یه چیز نه میگن هیچجوره نمیتونی کاری کنی انجام بدن اون کارو خیلی دلم میخواد منم مثله اونها ثابت قدم باشم به نظرم ادمهای جذابی هستن از نظر همه ...

یه جورایی مشکل خیلیاس این قضیه.
امیدوارم بتونی همونجوری که میخوای بشی...

گندم سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:20

این بازی رو کنار بزارید/ بازی درنیارید
مثل هولاکویی حرفیدی
پلاس:موافقم

رویای تنها سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:50

عه اینجا چرا اینطوری شده

چه طوری شده؟

سراب بیابان سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:09 http://sarab-biaban.blogsky.com

به نکته ی خیلی خوبی اشاره کردی
واقعا تا کی مسئول نباشیم

واقعن...
بعضی چیزا روی مخه

touska سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:12

به قول دکتر نیما افشار"اساسا"الان با ما بودی یا با خودت؟؟؟

با همه بودم عزیزم...

آناهیتا پنج‌شنبه 19 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:58

کامنت من نوش جان شد؟ :)))

سلام دوست عزیز.
آخرین کامنتتون مربوط به پست انخاب بود.
کامنت دیگه ای منظورتون هست؟

خورشید جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

Uhum vaghean

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:38

سرباز تو 32 سالته ای پس تو هم پیر شدی و رفت

پس چرا زن نداری ؟؟/

اومدم نظراتت و باز کنم اشتب روی سرباز کلیک کردم دیدم سنت چقدره از پسریهای من بزرگتری بیخود نیست عاقل تری

ممنونم لطف داری.

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:39

یاد گرفتم سکوت کنم و صبر در مقابل مشکلات زندگی

در برابر مشکل نباید صبر کرد. باید حل کرد.

هنگامه یکشنبه 22 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:39

اینم از وب خودم ربودم برات


من قصه تو را تا ابد اینگونه آغاز میکنم :
یکی بود
هنوزم هست
خدایا همیشه باشد[گل]

ممنونم. قشنگ بود

برشا دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:58 http://www.beresha-n.blogfa.com

سلام..

راجبِ پستِ بالاتون چیزی نمیگم چون حتما نمیخواین چیزی بشنوین راجبش که نظراتش بستس..
خیلی آموزنده بود مرسی.

عدمِ مسئولیتم نمیدونم چی بگم راجش..
کی میشه به خودمون بیایم؟؟..

خود....
Ego
خدا کنه به خودمون بیایم زودتر که عمر داره میره...

چکاوک دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:42 http://yazdan-paki1.blogsky.com

مصمم بودن توی تصمیم گرفته شده!
درسته؟

بله....
ممنونم سر زدین.

چکاوک دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:44 http://yazdan-paki1.blogsky.com

این که روز سختی داشتی و تونستی اینجوری خودتو سبک کنی جای تحسین داره .
امیدوارم موفق و پــــــــــــــیروز باشی

ممنونم...

سراب بیابان سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 08:12

درسات آموزنده بود . امیدوارم ما هم بتونیم استفاده ی لازم رو ببریم . و از جرقه هایی که تو زندگی برامون پیش میاد درس لازم رو بگیریم .
این جمله رو خیلی دوست دارم (با هیچ کس نباید زیاد شوخی کرد . شوخی واقعن.............)
کلا جالب بود

ممنونم عزیزم

حسن جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:10 http://soroshezendegi.blogsky.com/

پست بالا خیلی چیزها رو گفتی فقط یادت باشه یه موقع دنیا می خواد چیز دیگه بگه تو برداشت دیگه می کنی

ممنونم...

[ بدون نام ] شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:52

وقتی نمیتون حلش کنی پس بهتره صبر کنی

سراب بیابان دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:58 http://sarab-biaban.blogsky.com

به منم زمز بده خو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد