روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

اضطراب خوشبختی، اضطراب موفقیت...

اضطراب خوشبختی، اضطراب موفقیت...

آنچه شخص با عزت نفس کم تجربه میکند این است که وقتی همه چیز بر وفق مراد باشد او دچار اضطراب میگردد  و وقتی به اوج نزدیک میشود، در مقام تخریب خود بر می اید. چرا که هر کس در حد باوری که از خود دارد باقی می ماند و باور این فرد، کوچک ماندن است. اگر برداشت او از خود در حد موقعیتی که به دست آورده است نباشد، در مقام تخریب خود گام بر میداد.


نظرات 7 + ارسال نظر
خورشید سه‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:16

از عنوان مطلبت خوشم اومد شاید من اگه میخواستم این مطلبو بنویسم نمیدونستم چی بگم. واقعا که بعضی وقتا مخرب

ممنونم از کامنتت....
آره مخربه...

گندم چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:31

زیر فوق دیپلم حرف بزن ما هم بفهمیم

فهمیدم چی شد اما چیزی که بعد از خوندن هر پست ذهن منو مشغول میکنه گاهی اینکه که :"چی شد که اینجوری شد"مثلا الان ذهنم اینو میپرسه که چی شد که سرباز این پست رو گذاشت

احساس کردم خیلیامون به این مبتلاییم...

هنگامه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:30 http://hengameharjomand.blogsky.com/

میخوام جدی و منطقی برات کامنت بزارم ولی الان نمیتونم چون خیلی شنگولم

ایشالله خیره

شیدا جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:40

جالب بود ....
باید به از دست رفته هام ازین منظر هم نگاه کنم...

شیدا جمعه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:41

جالب بود ....
باید به از دست رفته هام ازین منظر هم نگاه کنم...

ممنونم از حضورت

چکاوک پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:48 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

این پستت شبیه این حرکت ماها نیست که تا یه موفقیتی کسب میکنیم یا کسی ستایشمون میکنه باور نداریم خودمونو و فوری میگیم :کی؟من؟ نه بابا!!!
واسه من اتفاق افتاده ...
ولی حس میکنم توی این پایین بودنه اعتماد به نفسم خودم کمتر مقصرم.
ولی میشه جبرانش کرد.

بیش از نود و پنج درصد اعتماد به نفس تا قبل هفت سالگی شکل میگیره....آره واقعن خیلی چیزا دست خود آدم نیست

چکاوک جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:42 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

جدی؟؟؟؟
چه بد
اشکم دراومد

بله واقعن...
و خبر خوب اینکه آدم تا نود درصد این نود و پنج درصد و میتونه اصلاح کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد