روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

همین خوبه

همین خوبه که غیر از تو همه از خاطرم می رن

هنوز گاهی سراغت رو از این دیوونه می گیرن

به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره
واسه همین جداییتو کسی جدی نمی گیره

همین خوبه که با اینکه چشاتو روی من بستی
تو چند تا خاطره با من هنوزم مشترک هستی
همین خوبه که آرومی و حس می کنی آزادی
که دست کم تو عکسامون هنوزم پیشم ایستادی
واسه من کافیه اینکه تو از من خاطره داری
به یادشون که میفتی واسه من وقت می ذاری

همین خوبه که با اینکه سراغ از من نمی گیری
ولی تا حرف من می شه یه لحظه تو خودت می ری
به جز تو همه میدونن واست این مرد می میره
واسه همین جدایی تو کسی جدی نمی گیره

همین خوبه...

همین خوبه...

نظرات 6 + ارسال نظر
خورشید دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 09:34

آهنگ مورد علاقمون

آره....
اول شدیا...

touska دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 23:31

اصلاهم خوب نیست
کسی روکه رفته بایدبابی رحمی دورانداخت...

اوه اوه...چه خشن!!

گندم چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 00:32

چرا این شعر عاخه!!
نکن با من این کارو

خب چطور؟!!

هنگامه چهارشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 10:33 http://hengameharjomand.blogsky.com/

همین خوبه واقعنی

بله....

برشا یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 21:17 http://www.beresha-n.blogfa.com

جدیدا فقط ابی گوش میدم..
مخصوصا فقط قدیمیاشو...

عیدتون مبارک :)

نوروز نه ها...!میلاد حضرت زهرا س و روزِ مادرو میگم..

به شما هم مبارک باشه...

چکاوک پنج‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 13:44 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

همون یکی که واقعن دوسش داری ارزشش رو داره که کل ظرف خالی خاطره هاتو پر کنه ...
همین خوبه
خیلی

ممنونم...چقدر قشنگ گفتی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد