روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

خدا کنه

نمیدونم چه ام شده. باید یه بار دیگه برگردم و اون پستم درباره سرمایه های زندگی من رو  دوباره خودم بخونم.  فکر میکنم خیلی دارم در حق رفیقام بدی میکنم. رفیقایی که خیلی دوسشون دارم. ولی هی اذیتشون میکنم. خدا کنه صبرشون تموم نشه.

بعضی وقتا،حس میکنم دارم تاوان دوری آرزوهام رو از نزدیکی رفیقام میگیرم و این خیلی بده. این روزا، زخمی که فک میکردم خوب شده دوباره سر باز کرده و داره اذیتم میکنه. من هم دارم از رفیقام انتقام میگیرم. انتقام حماقتی که خودم کردم. خدا کنه صبرشون تموم نشه...

نظرات 1 + ارسال نظر
مهرا جمعه 7 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:46

چرا؟ چرا اینطور فکر می کنی؟ شاید خودت زیادی حساس شدی؟ همه رفیقات عاشق تو هستند. همه. همه کسایی که تو رو دیدن با یک نگاه متوجه شدن که تو یک فرشته ای. شاید مشکل از اوناست. شاید اونا تورو درک نمی کنن. شاید......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد