روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

سرمایه های زندگی من

من خودم خوب نیستم. ولی دوستای خوبی دارم. خدا بیشتر از لیاقتی که داشتم، بهم کلی دوست خوب داده که خیلی وقتا که حتی اعضای خونوادم هم طردم میکنن، میتونم روی اونا حساب کنم. چقدر حس خوبیه اینکه مطمئن باشی کسایی توی این دنیا هستن که فارغ از هر عقیده ای که داری، فارغ از هر کار بدی که انجام دادی، فارغ از هر موقعیت آشغالی که توش هستی، بدون هیچ قید و شرطی دوستت دارن و همیشه آماده ان کمکت کنن. خدا رو شکر هنوز این سرمایه های بزرگ زندگیم رو دارم.

خدا رو شکر، حساب اعتباراتم توی این بانک، هنوز ته نکشیده. فقط این رو بدونین که بعضی وقتا، فقط و فقط، بودن شماهاس که به زندگی امیدوارم میکنه و نمیذاره مشکلات زندگی، کمرم رو بشکنه و تسلیمم کنه. همیشه یادتون باشه که اگه یه جای زندگیتون، دنبال یکی بودین که بی هیچ قید و شرطی دوستون داشته باشه و بتونین رو کمکش حساب کنین، یاد من بیفتین...

همه تون رو دوست دارم. خیلی ...



رونوشت به همه دوستای خوبم: ا.ت، ا.ت، ع.ر.ب، س.ع.ن،م.ق، م.ن.پ،ع.ب،  و ...

نظرات 5 + ارسال نظر
متین پنج‌شنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:47

یه جوری این دوستات رو معرفی کردی آدم یاد این متهمان و مفسدان اقتصادی و فوتبالیستهای منشوری و اخیراً جن گیرا و ... می افته...!!!!

ما هم باهات حال می کنیم و خوشحالیم که رفیقتیم رفیق!

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:54

واقعاْ دوست خوب خیلی نعمت بزرگیه

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 13:57

این عکسی که اینجا گذاشتی خیلی قشنگه منو یاد آهنگ "heal the worild" مایکل جکسون میندازه.

سفیر دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:26

له مون کردی رفت...

مجاهد شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:30

بسم الله الرحمن الرحیم
حالا جدا از بحث رفاقت که معلومه عجب چیز خوب و خفنیه یه نکته دیگه هم مطرحه
اینکه تو خودت چقدر دیگران رو جدا از اعتقادات و کارایی که می کنن دوستشون داری و اینکه تو چرا دیگران رو طرد می کنی؟! دنیا یه بازی دو طرفه است رفیق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد