روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

بوسه های به تعویق افتاده

چند قدم دور شد و دوباره برگشت. صورت و پیشانی مادرش را غرق در بوسه کرد. چندین و چند بار این اتفاق تکرار شد. مجموعا شاید بیش از صد بوسه بین لبانش و پیشانی و صورت مادرش رد و بدل شد. شاید این فرصت اندک فرودگاه، نتواند جبران این همه بوسه های به تعویق افتاده را بکند. شاید ماهی را هر وقت از آب بگیری، تازه نباشد. گیت فرودگاه، او را به دنیایی، شاید بی بازگشت فرا میخواند.



نظرات 16 + ارسال نظر
امیر یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:17

اینجور مواقع آدم دوست نداره باورکنه که راستی راستی داره دور میشه از همه چیز و همه کس اش.

[ بدون نام ] یکشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:47

نه بوسه های به تعویق افتاده ونه بوسه های از پیش فرستاده ی قرون نمی ارزه هربوسه ای بایدسرجاش وبه موقع باشه....صدتاپیش بوسه واسه ایامی که خودتوازعزیزت دریغ میکنی....بوسه ی پشیمونی سرمزار....بوسه بعدازحرف دلشکن....هیچ نمی ارزه....

نمی ارزه...

touska دوشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:53

اسمموننوشته بودم

افسانه چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 http://gtale.blogsky.com

ارزشمند ترین مکان هایی که می توان در دنیا حضور داشت:

در فکر کسی،در قلب کسی

و در دعای کسی...

موافقم...

مهدی چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 16:59 http://goorooh19.iran.sc

سلام خوشحل میشم اگه به وبم یه نگاه بندازی
لینکت کردم

حتمن نگاه میکنم...

فروردینی چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 17:45

معمولا با مادرها خیلى وقت جبران داریم.
من که یک مادر هستم اینطور فکر مى کنم.

چرا؟

بهاره چهارشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 20:32 http://girlblond.blogsky.com

چقدرخوبه که بوسه هست آخه یه جاهایی همه احساس آدم انگار اسیر شده توی دلش و دوس داره بترکه و بریزه بیرون، اونجا نه نگاه نه کلمات نمیتونن کاری بکنن فقط لمس و بوسه است که میتونه خالیت کنه و به بهترین شکل احساستو ابراز کنه..

واقعن همینطوره. بعضی وقتا فقط بوسه و آغوش میتونه حس آدمو تا حدودی منتقل کنه...

برشا پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 00:30 http://www.beresha-n.blogfa.com

good girl پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 18:24 http://aseman-man.blogsky.com

حادثه ی بدی بود..
خدا به خانواده هاشون صبر بده..

البته من نمیشناختمشون. ولی واقعن سخته...

طوفانی پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:27

.........

واقعا!!

طوفانی پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:28

سلام سرباز عزیز

ممنون از اینکه سر زدید و یادی از ما کردید. خوشحال شدم

زنده باشی

منم ممنونم که شما سر زدی...

هنگامه جمعه 24 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:52

خیلی سخته بیشتر برای مادرش در فراغ بچه اش گریه ی شدید هنگامه ای

واقعن سخته...ما مردا کمتر میفهمیم...

چکاوک شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 13:39 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

بوسیدن روی ماه
روی مادر...
همیشه تشنه یه فرصتم ولی یادمون نیست گاهی وقتا که بدون بهونه ببوسیم عزیزانمونو.
عید.روزمادر.برگشتن یا رفتن به سفر...ابراز علاقه هامون خلاصه شده به این روزا

یه وقتی به خودمون میایم که دیر شده...

رویای تنها شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 15:27

سلام وخسته نباشید مثل همیشه وبلاگت عااااااااالیه
اگه یادت باشه همیشه دم از تنهایی و غصه میزدم
میخاستم بهت بگم بالاخره ازتنهایی دراومدم وازدواج کردم
این بهترین راه واسه تغییرکردنه زندگیم بود من اشتباه میکردم
که میخاستم بایه دوست تنهاییمو پرکنم ولی همسر یه آرامشه
دیگه ای داره خلاصه فک کردم شاید این خبر خوشحالت کنه
موفق باشی بازم بهت سرمیزنم

ممنون که سر زدی.
خوشحالم که از تنهایی در اومدی.
باز سر بزن...

نجوا چهارشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 09:00

زیبا بود، اگرچه غمگین...

ممنون از کامنتت

ماه پنج‌شنبه 13 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 01:45 http://bavarnadaram9.blogfa.com/


من به همه ی اطرافیانم محبت و بوسه بدکارم فقط مادرم نیستن...............

بیشتر ماها همینطوریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد