روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

سرعت زندگی

سرعت زندگیهامان خیلی زیاد است. آنقدر زیاد که گاهی خودمان هم از آن عقب میمانیم.

بیایید سرعت راه رفتمان را نصف کنیم. آرام قدم بزنیم.

سرعت غذا خوردنمان را خیلی خیلی کم کنیم.

آب را جرعه جرعه بنوشیم و با هر جرعه اش لذت ببریم.

آرامتر و عمیقتر کتاب بخوانیم.

آرامتر رانندگی کنیم. بوق نزنیم. با سرعت نرانیم.

آرامتر و طولانی تر دوش بگیریم.

چای خوردنمان طولانی باشد.

سیب را درست پوست بکنیم. شیک و تر و تمیز ببُریم و آرام آرام میل کنیم.

حتی آرامتر ورزش کنیم. و حتی آرامتر و عمیقتر فکر کنیم.

انگار ساعتها وقت داریم برای کارهایمان.

بیایید سرعت زندگیهایمان را کم کنیم.


نظرات 14 + ارسال نظر
سراب بیابان سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:40

این نوشته ی زیبا از کی بود ؟ از خودت بود ؟
درهین خوندنش احساس خوبی به آدم دست می داد . یه احساس آرامش یه احساس ...............
خوب بود . عالی عالی

بله. از خودم بود عزیزم...

گندم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 14:22

انقدر وقتی همچین ادمایی رو میبینم حسرت میخوردم!! خودم اصن نمیتونم اینطوری باشم این همه میدوایم اخرشم به نصفه چیزایی که میخواییم نمیرسیم!

خیلی خوبه آدم اینجوری باشه....
تو هم تا یه حدی هستیا...

خورشید سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 18:16

اما من کلا عجولم نمیتونم آروم کار کنم اصلا بلد نیستم خوب

پس لذتش رو هم هیچ وقت نمیتونی درک کنی...
its up to you

نون سین ی میم چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 13:24

اخه زندگی با سرعت میگذره دادا

ما نباید با سرعت از زندگی بگذریم. همه حرف همینه...

touska چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

وااااااای چقدرراست گفتی باهمه اش موافقم جز پوست کندن سیب همه مزهاش میره
چقدر همه مون بهش محتاجیم سعی میکنم تو عجله های زندگیم یاد این پستت بیفتم

آره...محتاجیم واقعن...
مرسی عزیزم

چکاوک پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام سرباز
منم مث بقیه با خوندن این پست خیلی آرامش گرفتم !عالی بود...
من کلا دوس دارم سیبو باز پوست گاز بزنم ولی چون نمیتونم و فعلا باید مراعات کنم باید پوست بگیرمش و اگر کسی ام سیبو گاز بزنه و اون صدای گازشو بشنوم گر میگیرمو کلی از دستش عصبی میشم
ولی سعی میکنم اروم پوست بکنم
دوس دارم چندتا کتاب خوب پیدا کنم بخونم ولی نه وقتش هست نه پیداش میکنم اینجا!

سیب کلن میوه عجیبیه....خیلی متفاوته.
کتاب خوب به من هم معرفی کن خب. همین ماه رفتم عضو شدم کتابخونه ملی میگیرم میخونم...

good girl جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:16 http://aseman-man.blogsky.com

بعضی اوقات نمی شود...!
بعضی اوقات هم...
انگار خسته ایمو...
بعضی وقتها هم درپی مشکلاتیم و بقیه ی وقت ها هم در فکر مشکلات...
کاش بتوان زیبا نگاه کردووو
و زیبا زیست!
روی یک قوطی سس نوشته بود"فکر نکن...لذت ببر"!
نوشته هایت بوی شعر میآید!
زیبا..باحس..بدون قافیه!
زیبا بود بسی

ممنونم دوست عزیز....
راستی...چی شد؟

هنگامه جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:12 http://hengameharjomand.blogsky.com/

نمیتونم کمش کنم سرعت زندگیم و

خودش داره مث قطار سریع والسیر میره حتی دهقان فداکار هم نتونست سرعتش و کم کنه

ولی این یه انتخاب نیست. یه الزامه...

هنگامه جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:14 http://hengameharjomand.blogsky.com/

هیچوقت نفهمیدم چه رازیست میان دلــم و دسـتم...!


که هرچه را دلم خواست از دستم رفت

چه بد بینانه...

برشا جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 15:59 http://www.beresha-n.blogfa.com

سلام ..
عالی بود!
یجورایی حرف دلم..من کلا آرومم!
خیلیا بهم میگن این همه آرامشو از کجا میاری؟!
ولی خب خیلی اوقات هم آرومم هم آشوبم!

نمیدونم این تضادارو چجوری با هم دارم!

درستش همینه که آدم همینجوری لحظه هاشو لمس کنه.

به قول سهراب زندگی شستن یک بشقاب است..

واقعن سهراب خیلی خوب گفته...

سروش جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 17:46

فعلا تو رو دوری بعضی موقع بایدکه زود بگذره لا مذهب نمی گذره

کاش رو رور بودم....

هنگامه دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:01 http://hengameharjomand.blogsky.com/

بد بینانه نبود حقیقت بود

آناهیتا سه‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 19:40

زندگی همین چیزاس.
آرامش و لذت بردن از چیزای خیلی کوچیک و ساده.

جالبه,ما درس می خونیم تا بتونیم کار کنیم, کار می کنیم تا پول داشته باشیم و برای خودمون زندگی درست کنیم.
و بعد با آرامش زندگی کنیم.
اما بیشتریمون زندگیمون تو همون کار و پول خلاصه شده.
و انقدر درگیرش می شیم که مورد آخر به مرور به فراموشی سپرده می شه..

بله. به این میگن درگیر شدن به حاشیه ها و باز موندن از اصل ماجرا...

آقای حقدوست دوشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 05:09 http://mr-haghdoust.blogsky.com/

لایک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد