روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

خستگی

خستگی...

امونمو بریده...



نظرات 11 + ارسال نظر
خورشید چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:40

شاید کسی خسته ات میکنه ها

چیزهایی....

گندم چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 18:11

چقدر تلخ:(
امیدوارم این احساست زودتر تموم بشه عزیزم و لبخند جاشو بگیره

ممنونم

touska پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:13

منم گاهی خیلی خسته میشم ومتنفرم ازاینکه ازم بپرسن چراخسته ای؟چی خسته ات کرده؟وهزارسوال دیگه...دوست دارم فقط یه شونه باشه روش استراحت کنم وخستگیمودرکنم...
شونه واست میشم رفیق

ممنونم عزیزم...
لطف داری

شاید ...دختر اسفندی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:37 http://ayande-roshaneman.blogfa.com

خستگی را تو بخاطرمسپار که افق نزدیک است وخدایی بیدار

قشنگ بود....ممنونم دوستم

سراب بیابان جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 00:10

عزیزم چراخستگی ؟ خستگ از چی ؟ از کی ؟
من هیچ کمکی نمی تونم برات باشم . بی فایده ی بی فایده

چکآوک جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 13:22

امروز بعد مدتها خورشید در اومده بودو منم تشنه همین.توی حیاط چمباتمه زدم زیر نورشو و دستامو گرفتم جلوی صورتم.همینطور که چشمام بسته بودو گرم آفتاب میشدم .صدای یه گنجیشک شنیدم.حس کردم خیلی وقته نشنیده بودمش.واقعا حس کوفتگی و ...توی دل زمستون هوای یه دشت سبزوخالی از آدم کردم.ولی این حس من بیشتر از سر بلاتکلیفی و بیکاری بود.امیدوارم روزای پراز شادی برگرده برات.خوشحالم که گندمو بعدمدتها دیدمش توی وبلاگت سرباز

چقدر قشنگ توصیف کرده بودی...
منمم خوشحالم که دوباره میبینمش. امیدوارم حضورش تداوم داشته باشه...

برشا جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 14:01 http://www.beresha-n.blogfa.com

خستگی جسمی یا روحی؟

اگه جسمیه که با استراحت خوب میشه..ولی اگه روحیه باید یه راه پیدا کنی خوب شدنش..چون با استراحت حل نمیشه.

در هرصورت امیدوارم زودتر برطرف شه..

ممنونم دوست خوبم....

good girl شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 21:04 http://aseman-man.blogsky.com

عکس همین پستت!
ممنونم .
با این همه...
امیدوارم حسای قشنگ زندگی تو رنگارنگ کنه!

ممنونم دوست عزیز

هنگامه دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 04:02 http://hengameharjomand.blogsky.com/

اول دست هوووووووووووورا ک کامنت بوی گندم و دیدم والا بوخودا

و گندمم راست میگه خیلی تلخ و بقیه حرفها بدون عزیزمش ک گندم زده منم میزنم

ممنونم...
منم خوشحالم که میبینمش باز....

شاید ...دختر اسفندی شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 http://ayande-roshaneman.blogfa.com

سلام ســـــــــــــــــــــــرباز

رمز please

طوفانی پنج‌شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:45

خستگی و بی انگیزگی و بی هدفی.....
هعی هعی هعی......................................



حال منم هیچ خوب نیست......

ای بابا...
دوست عزیز....به حال بد عادت نکنی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد