روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

انتخاب

اگه قرار باشه یکی از این حالتا رو انتخاب کنی، کدومش رو انتخاب میکردی؟

خوشبخت باشی ولی در نظر مردم بدبخت باشی؟

بدبخت باشی ولی در نظر مردم خوشبخت باشی؟

نظرات 23 + ارسال نظر
touska شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:07

مردم کیلویی چنده؟هرچی میخوان فکرکنن البته که خودم صددفعه مهمترم

مرسیییییییییی
ایول

[ بدون نام ] شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:17 http://asemam-abri.blogsky.com/

خوب معلومه گزینه 1
اخه نظر مردم چه اهمیتی داره عزیز

ممنونم دوست خوبم...

برشا یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:57 http://www.beresha-n.blogfa.com

سلام.هیچ ادمی کامل خوشبخت یا کامل بدبخت نیست..

خوشبختی کاملا نسبیه...

هیچوقت نمیتونیم خوشبختی یا بدبختیو از رو ظاهر قضاوت کرد..

من دوست دارم از نظرِ خودم خوشبخت باشم نه از نظرِ مردم!

ممنونم. امیدوارم همیشه خوشبخت باشی...

magam یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:44 http://don-joker.blogsky.com

همه میگن حرف مردم کیلویی چند ولی آخرش همه ی کارشون برای اینه که خوشایند مردم باشه .حتما شما هم از این آدما دوروبرتون دیدید.ندیدی؟؟
اما خوشبختی حسیه که هیچ جوره نمیشه با هیچ چیز عوضش کرد پس حرف مردم بره به...

واقعن هم همینطوره.
بیشتر آدما در حرف میگن نه مهم نیستو ولی در عمل ...

هنگامه یکشنبه 8 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:04

سرباز میشه بیایی ببینی چی ب سرم آوردی

تازه ی دفعه هم باهات درد دل کردم و برات پست گذاشتم اما برام کامنت نزاشتی

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهاهآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآهاههههه

من که کامنت میزارم مرتب...
وا!

گندم دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 13:21

مهم اینه که خودم احساس خوشبختی کنم حرف و نظر مردم برام مهم نیست یا لااقل از اهمیت کمتری برخورداره تا احساسی که خودم دارم!

تارا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:10

هیچ کدومش خوب نیست

چرا؟ خوشبخت باشی که خوبه...

سراب بیابان دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:44 http://sarab-biaban.blogsky.com

به نظرم جواب سوالت خیلی واضع هست . جون مطمعا همه می گن خوشبختی خودمون مهمه ؛نه حرف مردم .
حالا چی شد که این سوال تو ذهنت افتاد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیدوارم همیشه خوشبخت باشی ؛هم در نظر مردم هم از نظر خودت

آخه همه میگن واضح و روشنه. ولی در عمل...

رویای تنها دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:52

گزینه یک
ما خوشبخت باشیم اصلا به نظر دیگران بدبخت مزخرف چندش
نچسب وهرچیزه دیگه ای بیاییم مهم نیست والاااااااا

ممنونم از کامنتت

شیدا دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 21:30 http://sheyda56nc.blogsky.com

راستش هر دو برام مهمن ...
هم مردم هم خودم
و البته سعی میکنم جوری رفتار کنم
نه سیخ بسوزه نه کباب
:)

پس تقریبن در بیشتر مواقع هم سیخ میسوزه هم کباب....

touska دوشنبه 9 دی‌ماه سال 1392 ساعت 23:11

magamجان اولاخوشبخت نبودن وخوشبخت دیده شدن بااینکه کارت مورد تاییدوپسند مردم قرار بگیره اصلا دو مقوله جداگانه است.دوما سرباز جان مردم دوس دارن هم خوشبخت باشن هم خوشبخت دیده بشن ولی بین دو گزینه محدودشما اینکه خوشبخت واقعی باشی ومردم ندونن مناسبتره تااینکه فقط بنظر خوشبخت بیای.من مفهوم اون "ولی"ات رو نمیفهمم یعنی الکی میگن وترجیح میدن فقط خوشبخت بنظربیان تااینکه خوشبخت واقعی باشن وکسی ندونه؟؟؟این تصورمنطقی بنظرنمیاد

اره منطقی به نظر نمیاد. ولی بیشتر آدما در مقام عمل، این راه رو انتخاب میکنن...

touska سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:20

فکرنمیکنم وقتی هردوتاحق انتخابو داشته باشن اونو انتخاب کنن.مردم میبینن که بدبخت به تمام معناهستن میگن بذار لااقل خوشبخت بنظر بیایم

ممنونم از کامنتت

افسانه سه‌شنبه 10 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:14 http://gtale.blogsky.com

کاش وقتی زندگی فرصت دهد ★★★گاهی از پروانه‌ها یادی کنیم

کاش بخشی از زمان خویش را★★وقف قسمت کردن شادی کنیم

کاش وقتی آسمان بارانی است★★★از زلال چشم‌هایش تر شویم

کاش دلتنگ شقایق‌ها شویم★★★★به نگاه سُرخشان عادت کنیم

کاش شب وقتی که تنها می‌شویم★★با خدای یاس‌ها خلوت کنیم

کاش گاهی در مسیر زندگی★★★★باری از دوش نگاهی کم کنیم

فاصله‌های میان خویش را★★★★★★با خطوط دوستی مبهم کنیم

خیلی قشنگ بود...
مرسی...

هنگامه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

خو برای پستی ک برای خودت مینویسم نمیاییییییی

اومدم که بانو...

هنگامه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:54

سرباز فقط دوتا گزینه ...کمه ی کم وقتش و زیادتر کن[:S027:

آره قفط همین دو تا گزینه رو داری.

هنگامه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:56

حالا ک همه میگن نظر مردم بیخوده من میخوام اعتراض کنم کی گفته خیلی هم نظر مردم مهمه راستش ی کم الان حس معکوس گرفتم

ولی اعتقاد خودم نظر مردم کیلویی چند؟؟

خب اعتقاد خودتو بگو...

هنگامه چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:24

ببین سرباز تمام کامنتام و خوندم ب جوابت جواب دادم

حالا دست جیغ بیا وسظ ک من اینقده خوبم آآآخ آآآخ نه بابا هنوز روزهای عزاداریه باشه برای بعد بیا وسط

ممنونم از لطفت...

good girl چهارشنبه 11 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:20 http://aseman-man.blogsky.com

سلام سرباز.
من مورد اول رو انتخاب می کردم.
آدم نباید با نظر مردم زندگی کنه.
زندگی هر آدم مال خودشه!
و خودشم براش تصمیم میگیره
ولی حرفتون زیاد درست نیس!
ببینید آدم خوشبخت///سرحال و شاد و عاشق زندگی می کنه.
مردم هم چشم بین.
و ظاهر بین
خب پس مردم هم فکر می کنن خوشبختن!
اینطر نیس به نظرتون؟

نه لزومن همیشه. من تگفتم حالتی پیش نمیاد که آدم خوشبخت باشه و مردم هم خوشبخت بدوننش. من گفتم اگه فقط بین همین دو گزینه مختار بودین، چی کار میکردین. وگر نه گزینه های دیگه ای هم وجود داره.

دونده طوفانی پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:02

انتخاب کاملا واضحیه! بدون تأمل، اولی، خوشبختی شخصی رو انتخاب می کردم

ممنونم...

آناهیتا یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:04

مهم اینه که آدم خودش خوشبخت باشه و از خوشبختیش لذت ببره. مردم که هرجوری باشی یه فکری راجبت می کنن.

بله..درسته. ممنونم.

چکاوک دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:28 http://yazdan-paki1.blogsky.com

همیشه بهش فکر میکنم...
همون وقتایی که خونه پراز صدای خندست ،همون وقتایی که یه لحظه بی قید و بی فکر از تموم نظرات و چشم و گوش و هر چیزی که مربوط به مردم میشه میشیم .خیلی این لحظه های رو دوست دارم .ولی تموم میشه خیلی زود ...
مصلما همه قلبا خوشبختی واقعیو میخوان وخیلی دوس دارن بی تفاوت بشن به تموم این نظراتی که دست و پاگیرن و بعضا زندگیو به تباهی میکشونن ...
ولی سرباز ،هیچ وقت نمیشه از مردم فرار کرد چون من یه آدمی ام که نیاز داره به بودن با اونا و منم توی نظر اونا یکی از مردم حساب میشم .
همین دیگه...

خیلی قشنگ بود نظرت.
راست میگی. آدم نمیتونه بی تفاوت بشه. ولی هر چی بیشتر به اون سمت بره شادتر میشه...

کیان دخت (ماه تاب) سه‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:22 http://unknowngirlcry.blogsky.com

مسلما اولی خوشبختی اماا من که تا حالا ندیدم

ممنونم از نظرت دوستم...

گل بارون جمعه 27 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:13 http://soroshezendegi.blogsky.com/

آدم واقعا خوشبخت و همه خوشبخت می بینن مطمئن باش

اگه قرار باشه یکی رو انتخاب کنی چی؟
در ضمن، همیشه هم اینجوری که تو میگی نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد