روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

مشکل ما


نظرات 6 + ارسال نظر
سراب بیابان سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:18 http://sarab-biaban.blogsky.com

touska چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 11:51

این خیلی به دلم نشست اینکه یادبگیری از سختی های زندگی هم لذت ببری

منم خوشم اومد

چکاوک پنج‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:11 http://yazdan-paki1.blogsky.com

زندگی...
فک کنم او لحظه ی آخر مون که میگن دیگه وقتی واسه نفس کشیدنم نداریم بفهمیم داشتیم زندگی میکردیم

هنگامه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:34

من میخوام برگردم ب دوره ی گذشته والابوخودا الان دوباره گریه میکنمفقط بخاطر تو عرررررررررررر نزدم چون صدام گوشخراش میشه

تارا شنبه 7 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:00

همیشه دنبال نتیجه ایم! نه اصل زندگی

در صورتیکه زندگی یه پروسه است نه یه هدف...

هستی یکشنبه 13 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 23:36

در نهایت بقول شاعر فقط مشغول ِ مردنت بودی .

چه شاعر باحالی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد