روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

بودن و داشتن

یه بنده خدایی میگفت نسل جدید، آدمایی شدن که به جای فعل "بودن و شدن" (to be & to become) تبدیل شدن به موجودات "داشتن" (to have)

یعنی موفقیت رو در داشتن یه سری چیزا میبینن، در حالی که موفقیت بودن و شدنه. مثل "شاد بودن"، "قوی بودن"، "مادر بودن"، "پولدار بودن" و ...نه اینکه "چیزی برای شادی داشتن"، "بچه داشتن"، "پول داشتن" و ...

تفاوت بین آدمای کوچیک و بزرگ هم همینه. کوچیکا به داشته هاشون دلخوشن ولی آدمای بزرگ به بودنهاشون.


نظرات 15 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:31

یلدا، تو را دوست دارم، به اندازه همه ستاره هایى که در چشم هایت مى درخشند،
اى خواستنى ترین شب ها!
طعم تو، به اندازه همه صبح هاى دل انگیز آفتابى بهار، شیرین است.
و چه خوب است بنگریم:
"بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد"
و این یعنی:
بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند.
اینم هدیه شب یلدا....
http://www.persiancards.com/static/cards/18/114.swf

به شما هم مبارک باشه

چکاوک شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:32 http://yazdan-paki1.blogsky.com

واقعا جالب بود
هم متن هم عکس خیـــــــــــــــــلی عالی
آورین آورین
عکسه یاینو به ادم میفهمونه اونم اینه که بعضیها دوس دارن چیزی باشن که هیچ گونه سنخیتی با شخصیت یا عقیده و ویژگیای ذاتی اون فرد نداره !
مثل زندگی یه آدم توی آب در حالی که شش داره
وزندگی ماهی در حالی که آبشش داره
شاید بهترین معنا و مفهوم زندگی این باشه که هر کس بتونه استعداد وویژگی های منحصر به فردی که داره رو بشناسه و به کار بگیره نه این که تقلید کنه و فقط به داشتن چیزایی که بقیه دارن فکر کنه...
این بود انشای من
نمره:8

ممنونم. چقدر قشنگ ومتفاوت تفسیر کردی.
خوشم اومد.

هنگامه شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:57

بعدا میام میخونم و کامنت میزارم

باشه

برشا شنبه 30 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:58

سلام..خیلی جالب بود..

خوشبخت کسیه که قدرِ داشته هاشو بدونه...

مرسی از کامنتت

آناهیتا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:19

به بودن ها و شدن هاشون...

چقدر درست بود ... مرسی

ممنونم از حضورتون...

کیان دخت یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:18 http://unknowngirlcry.blogsky.com

من هم لینکتون کردم متنتونم زیباست امیدوارم همچنان تنهاش نزارید سژاس فراوان

ممنونم...

سراب بیابان یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 14:49 http://sarab-biaban.blogsky.com

نمی دونم چی باید بگم فقط می گم جالب بود .

لطف داری

افسانه یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 15:51 http://gtale.blogsky.com

دمهایی هستند که شاید کم
بگویند “دوستت دارم”
یا شاید اصلا به زبان نیاورند
دوست داشتنشان را…
بهشان خرده نگیرید!
این آدمها فهمیده اند
“دوستت دارم” حرمت دارد،
مسئولیت دارد…
ولی وقتی به کارهایشان نگاه کنی،
دوست داشتن واقعی را میفهمی…
میفهمی که همه کار میکند تا تو
بخندی…تا تو شاد باشی…
آزارت نمیدهد…دلت را نمیشکند….
به هر دری میزند که با تو باشد…
من این دوست داشتن را می ستایم…

چقدر قشنگ بود...
ممنونم.
زیبا بود واقعن

آناهیتا یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:04

آره دیگه اون روزی برات آدرس جدید گذاشتم بعد اومدی گفتی نمی دونم کی هستی, بعد گفتی آها خودم فهمیدم.
فک کنم هنو نفهمیدی :-/

پس چرا جفتش اکتیوه؟

good girl یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:21 http://aseman-man.blogsky.com

چه زیبا..

خوشبخت بودن/// سرمایه ی زندگی منه.
همین.

ممنونم...

خورشید یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 16:39

قشنگ بود

ممنونم
لطف داری

دونده طوفانی یکشنبه 1 دی‌ماه سال 1392 ساعت 19:04

سلام
آره! عادت کردیم به این طور بودن! معمولا چشامون این رو نمیبینه! گوشامون هم نمیشنوه! و....

عکس واقعا جالب بود
ممنون

شاد باشین

آره عادت کردیم...
ممنونم...

touska دوشنبه 2 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:41

عزیزم....
من هرشب به پستای قشنگت سرمیزنم وباحوصله وکامل میخونمشون...میدونی که ..من "بصری"هستم وقتی همون لحظه کامنت خودمو نمیبینم دپرس میشم...

ممنونم عزیزم...

سروش سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 00:11

ماهی فک می کنه دنیای بالا پاکتر از تو آبه آدمها برای انکه سبک بشن باید سنگینتر بشن تا برن ته آب شاید ذهنشون پاک بشه. هر دو در حصرت زندگی همدیگرند

دسته...
ممنونم از حضورت

هنگامه جمعه 6 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:00

این نوشته ات گل بود یعهنی گل گفته

اینم ک گفتم میام میخونم و نظر میزارم

ممنونم از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد