روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

خودمون

ما معلمای خوبی هستیم برای دیگرون.
وقت نصیحت کردن و ایده دادن به دیگرون زبونمون بازه، ولی همون نصیحتا و ایده ها رو برای خودمون به کار نمیگیریم. برای حل مشکل بقیه ذهن فعالی داریم، ولی وقتی نوبت به خودمون و مشکل خودمون میرسه عقلمونو میزاریم زیر پامون و کاملن احساسی عمل میکنیم.
آدمای دو شخصیتی ای هستیم و همیشه بین این دو تا شخصیت گیج و مبهوتیم.
 کاش به حرفایی که بهشون اعتقاد داشتیم عمل میکردیم. کاش نسخه هایی که واسه دیگرون میپیچیدیم خودمون هم استفاده میکردیم. کاش میفهمیدیم اولین کسی که توی این دنیا به کمک احتیاج داره خودمونیم نه بقیه. کاش به حرفای خودمون گوش میدادیم.

نظرات 15 + ارسال نظر
خورشید شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:09

کلا آدما اینطرین بدل نگیر. این خصلت آدماست متاسفانه

ممنونم از کامنتت...
راستی اول شدیا...

گندم شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 21:13

اخه خیلی سخته ادم توی شرایط تصمیم درست بگیره شاید واسه همینه که بهتر تو مشکلات به راهنمایی های دیگران بیشتر فکر کنیم چون اونا مثل ما احساسشون درگیر مشکل ما نیست....

رویای تنها شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 22:48

بگیر اون ور بابا ترسیدم

دیگه باید بترسی دیگه

هنگامه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:09 http://hengameharjomand.blogsky.com/

سرباز باور کن من اینطوری نیستم اصن نصیحت کردن و دوست ندارم ولی مشورت باهام میکنن بهشون میگم ک شاید من خودم باشم یجور دیگه برخورد بگنم

مثلا ب دوستام میگم هوای شوهرتون و داشته باشی ولی ی لگد ب عباس کچل پرت بیرون والابوخودا

هنگامه یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 00:12 http://hengameharjomand.blogsky.com/

من از دست نصیحت های مامانم در میرم والابوخودا

بچه هاتم از دست نصیحتای تو در میرن. مگه نه؟

چکاوک یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:20 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

یه همچین تلنگری لازمه که به فکر فرو بریم

.موافقم
مرسی

ممنونم که سر زدی...

good girl یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:23 http://aseman-man.blogsky.com

حرفت درست..
بینای مردم هستیم و کور خودمان..
کاش نباشیم این جور..

خودم...
حرف هایت را بلند تر بگو..
می شنوم.

بینای مردم و کور خود....

قشنگ بود

سراب بیابان یکشنبه 17 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 19:26 http://sarab-biaban.blogsky.com

آره ؛ وافعا همینطوره برای دیگران نسخه خوب می پیجیم ؛ ولی در مورد خودمون نمی تونیم درست فکر کنیم وتصمیم بگیریم .
حالا چرا اینطوریه نمی دونم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خاطر اینه که برای دیگرون با عقلمون تصمیم میگیریم ولی برای خودمون با دلمون...

حسن دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 16:44

معلمان خوبیم و عاملان سهل انگار

خوشحالم دوباره میبینمت...
ممنون که سر زدی

آناهیتا سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 23:58

یکی از دلایلش اینه که ما مسائل دیگران رو از بیرون می بینیم,
مثه یه نفری که داره بازی دو نفر رو می بینه بهتر می تونه داوری کنه و نظر بده, تا کسایی که خودشون درگیر اون بازی ان.
اما وقتی که خودمون توی بازی باشیم کلی چیز میز, از درگیری عقل و احساس گرفته تا در نظر گرفتن شرایط خودمون و دیگران و آینده نگری و خیلی چیزای دیگه , به مغزمون هجوم میارن و نمی تونیم درست تصمیم بگیریم. و اتفاقی که ممکنه بیوفته اینه که توی اون شرایط بهترین یا بدترین تصمیم ممکن رو بگیریم.
و بهترین تصمیم رو در صورتی می تونیم بگیریم که با یه نفر که داره از بیرون قضیه رو می بینه مشورت کنیم. از نظر من البت

کاملن موافقم با حرفت...

هستی پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 14:10

فقط میتونم کآمنت آناهیتا رو تایید کنم /
+ ببخشید که سرک میکشم تو کآمنتا , توی این وب آدم دوس داره حرف بقیه رو هم بدونه .

ممنونم از حضورت دوست خوبم...

گل بارون شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:56

کلا نه دوست دارم نصیحت کنم نه نصیحت بشنوم نصیحت نمیکنم چون هرقدر که من بدم میاد طرفمم بدش میاد معمولا سعی کردم جوری زندگی کنم که نصیحت نشنوم

درست ترین کار همینه...

هنگامه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 http://hengameharjomand.blogsky.com/

من بچه هام و نصیحت نمیکنم ک از گیرم در برن

راستش و بخوای یکی باید خودم و نصیحت کنه

چون کارهایی ک ب بچه هام میخوام بگم نکن خودم انجام میدم

من مامان اهلی نیستم والابووخودابخاطر همین بیخالش میشم

آره دیگه. رطب خورده منع رطب کی کند؟

هنگامه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 http://hengameharjomand.blogsky.com/

بهش گفتم دیگه نمیخوامت ، خندید و رفت!
تازه فهمیدم شوخی من حرف دلش بود...

اینم عررررررررررررر ببخش یعهنی گریه

قشنگ بود...

هنگامه شنبه 23 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 http://hengameharjomand.blogsky.com/

سرباز بیا برات درد دل کردم والابوخودا

بیا بهم بگو با این وضعیتم میتونم پند و اندرز بدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد