روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

من، آیینه، تنهایی


با اینکه هر روز، بارها و بارها خودم رو توی آیینه میبینم، ولی امروز وقتی خودم رو توی آیینه دیدم، یه لحظه وحشت کردم. کسی رو که توی آیینه بود اصلن نمیشناختم. نه از لحاظ قیافه، از هیچ جنبه ای نمیشناختمش. امروز واقعن احساس تنهایی و بیکسی کردم. حتی خودم هم خودم رو نمیشناسم دیگه. چقدر غریبه شدم با خودم. چقدر تغییر کردم. احساس بدی دارم. احساس میکنم کسی که توی آیینه بود من نبودم. پس من کجام؟ "من" ام  گم شده. حتی نمیدونم دیگه کجا باید دنبالش بگردم...



نظرات 15 + ارسال نظر
هنگامه شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:55 http://hengameharjomand.blogsky.com/

گم نشدی بزرگ شدی

دیگه عکست مث قدیمها نیست آدم احساس گم شدن میکنه

آره...نه تنها عکست، بلکه همه چیز...

سارا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:20

فکر کنم همه یه وقتایی اینطوری میشن... حس تنهایی
غریبگی حتی با خودت... درست میشه... نگران نباش.

امیدوارم درست بشه...فعلن که خبری از درست شدن نیست...

گندم شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:25

تنهایی؟!
متاسفم....
هرچند اطرافیان آدم تو احساس تنهایی که میکنیم خیلی تاثیر گذار هستن اما اگه خودتو گم کردی فقط خودت میتونی به خودت کمک کنی عزیزم
امیدوارم بهتر بشی

سراب بیابان یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:27

امیدوارم هر چه سریعتر از این حالت خارج بشی چون خیلی احساس بدیه

آره حس بدیه...

دل نوشته دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:32 http://fun-thing.blogsky.com

سلام سرباز

نبینم این حستو....

همه گاهی احساس تنهایی می کنن ولی باید با شرایط کنار اومد

امیدوارم هر چه زودتر حس خوب و جدیدی داشته باشی

ممنونم...

نون سین ی میم دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:32

گاهی چقدر دلم برای خودم تنگ می شود...
همه گم شدیم تنها تو نیستی

ممنونم از حضورت دوست عزیزم...

چکاوک دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:50

سلام سرباز
چه حس غریبی داشتی .پس با داشتن این حس میتونیم به خودمون ظلم کنیم یا این که خوبی ...
از خودمون بدمون بیاد یا این که دوست داشته باشیم ...
ولی این حس
نمیدونم شاید دلیلش تنهاییه

آره...شاید دلیلش همین باشه...

مهندس هویج دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:28 http://havijoo.blogsky.com/

تو نه آنی که در منی و من نه آنم که تو باشم..
حس خوشایندی نیست. واسه همه پیش میاد

امیدوارم دائمی نباشه

دونده طوفانی دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:49

سلام
منم این حس رو دارم! حس میکنم دیگه اون آدم قبلی نیستم! اصلا کی ام؟؟!! ...چالشهای زندگی بدجوری دفرمه کرده همه چیزو!....
امیدوارم خود مطابق خودتون رو زودتر پیدا کنین!

آره...بیشتر از همه خودمون رو دفرمه کرده
ممنونم

touska سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:53

good girl سه‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:49 http://aseman-man.blogsky.com

سلام سرباز..
آره..بعضی وقتا این جوری میشه..ک این دید نه مال رشد جسمیه،
ونه هم تقصیر آینه!!!
حس قریبی..
تنهایی..
فرار..
غم..
دودلی..
کامل می فهمم چی نوشتی!
یه کاغذ بردارو شروع کن به نوشتن..
فک کن..داری خصوصیات دوستتو می نویسی.
اونقد بنویس ک دیگه فکر کنی چیزی نمونده تا اضافه کنی.
بعد تو یه برگه داری ک خودتو توش به تحریردر آوردی.
اینطوری کم کم می فهمی..
چی هستی..
کجا هستی..
.و چی میخوای!
امیدوارم تونسته باشم کمکت کنم.
این کارو بکن.
حالت..
بهتر میشه..
مطمئن!

ممنونم از نظرت و پیشنهادت
حتمن انجام میدم...

آناهیتا پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:12

خیلی وقتا می شه که آدم وقتی میره جلوی آینه شاک میشه, یا به خودش فحش می ده, یا اصن قربون صدقه ی خودش میره.
گاهی اوقات ظاهر آدم نشون دهنده ی درونشه.
باید توی خودت دنبال خودت بگردی.
شاید یه گوشه کز کرده باشه و منتظر باشه دستشو بگیری و بکشیش بیرون..
الان یاد این آهنگ افتادم. ایمی لی:
leadin you down into my core, where i become so numb...

چقدر قشنگ گفتی....
ممنونم

هنگامه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:30 http://hengameharjomand.blogsky.com/

یه حساب تو دلتنگی هات برام باز کن ،
شاید برنده ی کل دلتنگی هات شدم بچگی

ممنونم از کامنتت...

زیبا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:12 http://zibarastegari.blogsky.com

برا همه پیش میاد

بریا من که خیلی بد پیش اومده...

شیدا جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 17:05 http://sheidalog.persianblog.it

این انفاق خیلی واسه منم پیش میاد....
فقط میتونم بگم....عادت میکنی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد