روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

بعضی ها...


نظرات 18 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 18:06

این پستا بوی دلخوری از کسی رو میده......

شایدم دلخوری از کسایی...

گل بارون سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:28

الان یعنی ما از دیده برفتگانیم یا از یاد رفتگان؟

هیچ کدوم...

گندم سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:57

امیدوارم من جز ٔ شون نباشم....

نه نیستی عزیزم...

سراب بیابان سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:13 http://sarab-biaban.blogsky.com

چی شده عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این تصویر خیلی سنگدلانه هست .

هیچی عزیزم.
حال و روز این روزای بعضی آدماست...
همین

هنگامه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:24 http://hengameharjomand.blogsky.com/

این عکس یعنی چی ؟؟

یعنی نداره که. واضحه...

هنگامه سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:24 http://hengameharjomand.blogsky.com/

عاخه ترویج نامردیه والابوخودا

ترویج نیست. توضیحه...

مهندس هویج چهارشنبه 3 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 12:00 http://havijoo.blogsky.com/

میشه اینطوری هم فکر کرد که اون بالاییه چقدر مهربونه که کاری میکنه که غذای شیره خوشمزه تر بشه.
گاهی میشه تو بدترین شرایط هم مثبت فکر کرد

نه نمیشه اینجوری فکر کرد.
اگه یه بار جای پایینیه بوده باشی، میبینی که توی این شرایط دوست داری کسی که بالا نشسته دستت رو بگیره...

آنیتا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:04

اوا کی روت نمک ریخته ؟ حتما اونم فهمیده تو بی نمکیشوخی کردم عزیزم ولی واقعا بعضیها همین طور هستن

اره...متاسفانه

تارا پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 17:03

میدونی الان میتونی گرگ باشی و میتونی بره باشی.ولی منطق الان اینه که گرگ باشی تا حداقل دریده نشی.نامرد باشی تا حداقل از پشت خنجر نخوری و بنا به عبارتی همون بالایی باشی.فکر نکنم الان دیگه هیچ کسی پایین درخت باشه!الان همه گرگن و جاشون بالای درخته!

ولی بعضیا که بالای درختن هنوز هم دست پایینیها رو میگیرن. همه اینطوری نیستن.

مهندس هویج پنج‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:33 http://havijoo.blogsky.com/

آره ولی از وقتی بهم گفتن سعی کن از کسی توقعی نداشته باشی دیگه جای اون پایینیه نبودم.
و واقعا توقع نداشتن خودش یه نردبونه که نمیذاره هیچوقت پایین بمونی

che harfe ghashangi zadi....vaghean hamintore

touska جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 00:16

اگه جای اون بالایی باشم ونتونم پایینی رو بکشم بالا چیکار کنم؟حداکثر کاری که میتونم بکنم اینه که نمک نپاشم ....ولی باز دردناکه...

اره دردناکه...
بهترین کار اینه که سعی کنیم پایینیه نباشیم...به هر قیمتی که شده.

هنگامه جمعه 5 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 20:19 http://hengameharjomand.blogsky.com/

یک نفر باید مرا پیدا کند!!!!!!!
من تو را ای عشق از کف داده ام
هم خودم را هم تو را گم کرده ام
آن من عاشق من دیوانه را
من نمی دانم کجا گم کرده ام
من نشانی های خود را میدهم
یک نفر باید مرا پیدا کند
یک نفر باید که با طوفان عشق
برکه ی خشکیده را دریا کند

عشق یه دروغه عزیزم

علی شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56

سلام
عکس مفهومی زیبایی بود....
من حاضرم جای پایینی باشم ولی هیچ وقت نقش اون بالایی رو بازی نکنم... خیلی نامردیه

آره. واقعن نامردیه...

سارا شنبه 6 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:11

چه کشف بزرگی کردی!
"عشق دروغه"

ای بابا...

چکاوک یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:53

اولش متوجه نشدم
ولی بخش نظراتو که خوندم متوجه شدم
خیــــــــــــــــلی خیـــــــــــــــلی با محتوا بود یعنی کیف کردیم!
آره حق با سربازه باید هر جوری شده سعی خودمونو بکنیم تا پایینیه نباشیم
شاید داره تلافی میکنه شایدم...

ممنون از نظرت عزیزم...

good girl یکشنبه 7 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 09:36


واقعا"اینطوریند..
هستند...
ن؟

بعضیها...
آره هستند...
از این بدتر هم هستند...

هنگامه دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 21:57 http://hengameharjomand.blogsky.com/

تو هم میگی دورغه منم میگم ولی این کامنت و از وب دوستم ربودم گفتم شاید ب درد تو بخوره

کامنت ربایی هم میکنی؟!!!

نجوا سه‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:35

دقت کردی اون شاخه ای که اون طرف روش نشسته، چقدر خودش نازک و شکننده است......!

خیلی نکته قشنگی بود...
ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد