روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

بچه ها...

بچه ها موجودات عجیب غریبی ان. به نظرم غیر ممکنه کسی خنده و شادی بچه ای رو ببینه و لبخند گوشه لبش نیاد. بچه ها به خدا وصلن. به فطرت پاک انسان وصلن. به نظرم اگه کسی با بچه ها حال نکنه، یه جایی از فطرتش دور شده. اگه یکی حوصله بچه ها رو نداشته باشه، اونجایی که باید واستاده باشه، وانستاده. خیلی از سرشت خودش فاصله گرفته.

آدمی که توی شرایط نرمال زندگیش هست، نمیتونه با بچه ها بد باشه.

بچه ها، معیار خوبی هستند برای اینکه ببینیم توی زندگی مسیر زندگیمون داریم راه رو درست میریم یا اشتباه...


پ.ن. امروز خیلی خیلی اضطراب و دلشوره دارم. نمیدونم چرا. به همه فک و فامیلمون زنگ زدم. خدا رو شکر همه خوبن. نمیدونم این حس لعنتی از کجا نشأت میگیره...



نظرات 8 + ارسال نظر
چکاوک شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

دقیقا!
موافقم

مرسی .... لطف داری.

گل بارون شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:20

عاغا بمن زنگ نزدی منم امروز خیلی دلشوره داشتم ولی من دلیلشو میدونم .کارام خیلی قاطی پاطی شده و وقتم کمه .

واما درمورد بچه ها توی خونمون یه گودزیلا داریم اسمش محمدحسینه پای داداش 13سالشو گرفته میگه بگو غلط کردم تا ولت کنم اونوقت ما که بچه بودیم به داداش بزرگترمون تو نمیگفتیم حالا بچه های الان....

داداش بزرگترت؟!!!
به حسن زنگ زدم حال همه رو پرسیدم دیگه
اون که خیلی باحاله...

مهندس هویج یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:28 http://havijoo.blogsky.com/

جالب بود. یه چیز جدید یاد گرفتم. مرسی

ممنونم از کامنتت

انیتا یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:31

اما در روز شنبه 30شهریور به من زنگ نزدی پس حست از من نشات میگیره

به مامانت زنگ زدم حال همه رو پرسیدم

سراب بیابان دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:15 http://sarab-biaban.blogsky.com

کاشکی منم تو سال فقط چند روزشو اینجوری می شدم . نه ؛هر روز و هر لحظه و هر ساعت و هر دقیقه و هر ثانیه

بچه ها خیلی دوست داشتنی هستن .
معصوم ؛ بی گناه ؛ قابل اطمعنان ؛ بی توقع ؛ بی ریا ؛ راستگو ؛ووووووووووووووووووو

الهی....میدونم عزیز. همه چی درست میشه...

گندم دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 15:10

حرفاتو قبول دارم اما نمیتونم با همه بچه ها ارتباط برقرار کنم

ممنونم از نظرت عزیزم...

آناهیتا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 16:52 http://chiara.blogsky.com

به نظرم بچه ها تا یه سنی فابل تحملن فقط.
بعدش پر از شیطنت و حرف گوش نکنی می شن و همش از کرم ریختن به دیگران لذت می برن. شایدم لذت نبرن اما کرم رو می ریزن.
البته تعداد کمی استثنا هم وجود داره.
ازونجایی که سه تا بچه بزرگ کردم تو این مورد کاملن تجربه مندم

خب من تجربه بچه بزرگ کردن رو ندارم.
ولی حرفت تا یه حدی منطقی به نظر میرسه...

شیدا دوشنبه 1 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 19:28 http://sheyda56nc.blogsky.com

معصومیت ...
چیزی که میشه در بچه ها به وفور یافت و با بزرگ شدن کمتر و کمتر میشه..

اره. واقعن معصومیت با سن رابطه عکس داره...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد