روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

به یاد پدر


نظرات 23 + ارسال نظر
گل بارون دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:22

خانه رانورى اگربود ز رخسار توبود
خدارحمتش کنه.

خدا رحمتش کنه...

مهندس هویج دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:22 http://havijoo.blogsky.com/

نمیدونم برا این پست چی بنویسم. راستش وقتی اینو دیدم خیلی ناراحت شدم راستش نمیدونم به تازگی پدرت رو از دست دادی یا قبلا. اما میدونم تصور نبودش هم خیلی سخته.
منو ببخش نمیدونم چطوری اینو نوشتم.

امیدوارم همیشه در کنار عزیزانت لحظات خوب و موندگاری رو تجربه کنی سرباز عزیز

سراب بیابان دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:53 http://sarab-biaban.blogsky.com

دلم براش خیلی تنگ شده
.
.
.
کاش می تو نستم کمی فقط کمی از زحمات و خوبیهایی رو که در حقم کرد جبران کنم
.
.
.
برای شادی روحش صلوات

منم دلم تنگ شده براش...

گندم دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:20

روحش شاد.....

ممنونم عزیزم...

گل بارون دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:26

موضوع انشا: خوشبختی

خوشبختی یعنی قلب پدر بتپد.....
پایان

خیلی قشنگ بود.
واقعن هم همینه...

سفیر دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:10

روحش شاد، یادش گرامی

روزی ما هم خاطره ای خواهیم بود...

ممنونم رفیق...

touska سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:25

حسرتی گر به دلم هست، همان دوری توست

مرسی عزیزم که سر زدی...

نسترن سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:35 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

سرباز عزیز
و کاش می فهمید که چقدر تنهایی من بزرگ است
چقدر هم تنهام
گویا بدون پدر همیشه تنهام
آپم

ممنونم...
حتمن سر میزنم.

دل نوشته سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:37 http://fun-thing.blogsky.com

سلام

معلومه از عمق وجودت این جمله رو گذاشتی

درد عظیمیه....

همیشه شاد باشین مهربون

ممنونم از لطفت...

good girl سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:48 http://aseman-man.blogsky.com

کجاست بابییتون؟
فوت کردن...نظرای پایینو خوندم...
متاسفم..
خدا رحمتشون کنه...

ممنونم. خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه

شیدا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:17 http://sheyda56nc.blogsky.com

تو نیستی که ببینی
چگونه جای تو در زندگی سبز است

ممنونم از نظرت دوست عزیز...

mina سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:14 http://www.2khtareporharf.blogsky.com

خداراشکر ک هنوز این نعمت بزرگ رو توی زندگیم دارمش...

خدا رحمتشون کنه پدرتونو...

ممنون...خدا پدرتون رو براتون نگه داره...

هنگامه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:05

وای شکه شدم سرباز

روحش شاد

ممنونم...

هنگامه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:06

منم پدرم و میخوام خیلی دلم براش تنگ شده

وای اگه بود چی میشد خدا

خدا بیامرزدشون...

هنگامه سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 21:06

حرفها دارم اما... بزنم یا نزنم؟
با توام با تو! خدا را! بزنم یا نزنم؟
همه حرف دلم با تو همین است که "دوست..."
چه کنم؟ حرف دلم را بزنم یا نزنم؟
عهد کردم دگر از قول و غزل دم نزنم
زیر قول دلم آیا بزنم یا نزنم
گفته بودم که به دریا نزنم دل اما
کو دلی تا که به دریا بزنم یا نزنم؟
از ازل تا به ابد پرسش آدم این است
دست بر.میوه حوا بزنم یا نزنم؟
به گناهی که تماشای گل روی تو بود
خار در چشم تمنا بزنم یا نزنم؟
دست بر دست همه عمر بر این تردیدم:
بزنم یا نزنم؟ ها؟ بزنم یا نزنم؟

خیلی قشنگ بود....

آنیتا سه‌شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:49

از وقتی رفت صفا و صمیمیت فامیل رو هم با خودش برد... گاهی وقتا بغض سردی گلمو میگیره دلم برا نماز خوندن پشت سرش تنگ شده... کاشکی یه بار دیگه میشد ببینمش.. میدونم که تو بهشتی..برا ماها هم دعا کن...

ممنونم از کامنتت عزیزم...

touska چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 22:04

آنیتا خانم چقدر راحت رفتن صفا وصمیمیت فامیلو گردن رفتن اون میندازیم تاخودمونو بی گناه جلوه بدیم....تک تک همه مون مقصریم

منم موافقم با نظرت
از ماست که بر ماست

هستی چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:27

درد ِ استخوآن سوز ِ بی درمآن .......................

واقعن همینطوره....

good girl شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:05

گفتم سریع بیام برا تشکر...
ممنون

خواهش میکنم دوست عزیزم...

anita شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:44

we waiting for your new post....

sure....thanks dear

آنیتا شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:50

توسکا خانوم شما حالا میگی چی کار کنیم تا اون چیزایی که قبلا داشتیمو الان نداریم برگرده

اینم سوالیه....یه سوال ساده با جوابی نه چندان ساده

هنگامه شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:52 http://hengameharjomand.blogsky.com/

مشتی آب از کف دریا بردار
مشتی خاک از کویر
قلبی دیگر قالب بزن
و در سینه ام تعبیه کن
برای عشق او ، یک قلب کافی نیست . . . !

اینم ربودم از وب خودم

ممنونم دوست عزیزم...

هیچکس دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:58 http://MAHDIBAVAR.BLOGSKY.COM

روحش شاد......

عمو یه مطلب ثابت گذاشتم تو وبم برو بخون و کمکم کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد