روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

برهنگی احساسی

یه وقتایی آدم احساس میکنه یه آخر خط رسیده. احساس میکنه حتی یه دروغ بیشتر هم توی زندگیش نمیتونه  به دیگرون و به خودش بگه. حتی یه بار دیگه هم نمیتونه به خاطر کس دیگه ای فیلم بازی کنه و احساس واقعیش رو مخفی کنه. حتی یه بار دیگه هم نمیتونه خودش نباشه و به چیزی که نیست تظاهر کنه.

اون موقع است که آدم بینهایت خسته میشه. خسته از خودش، دروغهاش و تظاهرهاش. دیگه ظرف دروغ و تظاهرش پر میشه. میبینه حتی برای یه دروغ بیشتر هم جا نیست. اون موقعست که باید توقف کنه. مسیر اومده رو نیگا کنه و بگه دیگه نمیخوام. دیگه بسمه. دیگه باید مسئولیت همه دروغها و تظاهر هام رو به عهده بگیرم و عواقبش رو بپذیرم. حتی اگه لازمه به خاطرشون تاوان بدم. این منصفانه است. این حقمه. هر چی که باشه.

اون احساس آزادی بعد این تصمیم، شاید خالص ترین و ناب ترین احساس لذّت توی همه زندگی باشه. لذتی از جنس خالص برهنگی احساسی...



*   فیلم پرواز(Flight)، یه نمونه بسیار عالی از کسی رو نشون میده که دیگه از دروغ خسته شده. خلبانی که با تبحر بالاش در خلبانی یه فرود اضطراری بسیار عالی انجام میده و جون کلی مسافر رو نجات میده. ولی ....

خودتون ببینیدش حتمن.

**  فیلمایی که توصیه میکنم رو خودم دارم. اگه خواستین بگین...


نظرات 24 + ارسال نظر
mehran یکشنبه 3 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:46 http://www.whitus.mihanblog.com

سلام وبلاگ بسیار عالی داری به من هم سری بزن و نظرت رو در مورد وبلاگم بگو اگه خواستی منو با اسم همه چی لینک کن

ممنونم از اینکه سر زدی...

سراب بیابان دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:08

نه تنها در مورد دروغ ؛ بلکه در مورد خیلی چیزا آدم احساس می کنه به اخر خط رسیده ؛ودیگه امکان ادامه اش نیست . حتی در مورد بعضی چیزها که ممکنه اعتقاد داشته باشی ولی به دلایلی انجامش ندی .وقتی این انجام ندادن طولانی بشه دیگه احساس می کنی خسته شدی و به آخر خط رسیدی .دوست داری دوباره شروع کنی و ادامه بدی . مثل محبت کردن ؛کمک کردن ویا....
کلا آدم در مورد خیلی چیزا این احساس خستگی و آخر خط رسیدن بهش دست می ده وبعد دنبال راه حل.....

درست میگی. همه احساسات آدم یه ظرفی داره که ممکنه پر بشه...

دل نوشته دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:47 http://fun-thing.blogsky.com

چه آخر خط خوبی...

مشتاق شدم فیلمشو ببینم حتماً

ببین...حتمن.

سارا دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:25

این فیلمو من دیدم!
برهنگی احساسی. اسم قشنگیه برای این موضوع.
عکس خوبی هم انتخاب کردی.

ممنونم از نظرت...

گندم دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:48

این عکسه خیلی قشنگه...
جرات میخواد به این نتیجه رسیدن.....
چون عواقب زیادی داره
امیدوارم نوشتت صرفا تاثیر دیدن این فیلم باشه:)

چند بار تجربه کردم. اینکه این جرأت پیدا کنی

مهندس هویج دوشنبه 4 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 19:34 http://havijoo.blogsky.com/

راستش هیچ وقت نتونستم به چیزی که نیستم تظاهر کنم. وقتی شادم همه میفهمن، وقتی ناراحتم و یا هر احساسی همه میفهمن.
اگه کسی رو نتونم تحمل کنم پیشش نمیرم چون میفهمه . بوده گاهی که خواستم به چیزی که نیستم تظاهر کنم اما هیچوقت بیشتر از 10 دقیقه طول نکشیده...
البته گاهی میتونم بیش از اندازه رو مخ راه برم
که این یه مورد جز هنرهای بد من محسوب میشه.


خب حالا تو چطوری تونستی به چیزی که نیستی تظاهر کنی؟
و اینکه تظاهر میتونه به خوب بودن باشه یا به بد بودن واسه روندن کسی از کنارمون، خب حالا تو کدومش بودی؟
خودت رو لو بده. زود تند سریع



ممنون بابت پست های خوبت. باعث میشی منم به خودم فکر کنم که چطور ام...

خیلی خوبه که نمیتونی تظاهر کنی به چیزی که نیستی
من به چیزی که نبودم تظاهر کردم یعنی خوبتر از چیزی که بودم نشون دادم. ممنونم که میای و سر میزنی

سروش زندگی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 00:31 http://www.soroshezendegi.blogsky.com

دیدم این فیلمو خیلی جالبه

آره. خیلی جالبه.و آموزنده...
ممنونم از حضور همیشگیت...

هستی سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:27

خیلی این پست مناسب ِ حآل ِ الآنمه ...
خیــــــــــــــــــــــلی زیآد .
اما نفهمیدم چی شد تهش ؟! یعنی به باختش اعتراف کنه ؟؟ یعنی بگه حالم بده ؟؟!!

نههههه اینجوری بدترهـ .....

نه.اصلن بحث برد و باخت نیست. بگه نمیخوام دروغ بگم. نمیخوام فیلم بازی کنم دیگه. من همینم. همینی که هستم! اتفاقا حال آدم بهتر هم میشه
ربطی به برد و باخت نداره ....

مهندس هویج سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 http://havijoo.blogsky.com/

مطمئنا همونقدری خوبی که تظاهر میکنی.

خوشحال میشم مطالب خوبت رو بخونم. مرسی

ممنونم.
من هم از خودندن مطالب شما لذت میبرم...

شیدا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:45

تا جایی که توی ذهنم هست ,همیشه بهمون یاد میدادند
مراقب باشین ,احتیاط کنین , مراعات کنین که همه وجود و احساستونو رو نکنین . که احساساتتون و خواسته هاتونو به زبون نیارین . خشمو سرکوب کن که نگند آدم عصبی هستی
عشقو به زبون نیارکه مثلا هرزه نباشی , خیلی مهربون نباش که مورد سوإ استفاده قرار نگیری , ساده نباش سادگی نکن , و ...
کلا ادم احساسی نباش که تو این دنیا پر از گرگ آسیب میبینی.
......

حالا تو این زمانه ی بی تفاوتی و بلا تکلیفی , حرف از برهنگی احساس زدن جسارت می خواهد .

قشنگ بود سرباز
هم عکس هم نوشته
بابت فیلم هم ممنون
فیلم و کتاب قشنگ داشتی باز هم معرفی کن
مررررسی

ولی یه دنیا لذت داره برهنگی احساسی...مخصوصن وقتی که احساس میکنی دیگه چیزی نیست که ازش بترسی...
ممنونم نظر گذاشتی...

سعید سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:58

سلام.
از دورویی های دنیای حقیقی فرار کردم
تظاهراش،شعاراش که در و دیوارو رسانه هارو پر کرده....
اومدم دنیای مجازی از دوستیاش سیراب بشم
اما .....

این شد که وبمو تعطیل کردم

اما چی؟
تو دنیای مجازی هم کلی دروغ دیدی؟

آناهیتا سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:39

کلن زندگی همینه.
وقتی یه راهیو می ری چه تو مسیرش دروغ باشه یا هر چیز دیگه ای,
یه جایی بلخره خسته می شی.
اونجاس که باید چشمارو باز کنی و خوب ببینی,
شاید یه فرعی اون طرفا باشه و برسونتت به مسیر,

و چقدر اون لحظه ای که فرعی درستو پیدا می کنی و میوفتی توی راه شیرینه...
تلخی ها و زشتی ها اگه نباشن شیرینی ها و زیبایی ها اصلن به چشم نمیان....

آره. اون خسته شدن واقعن نتیجه اش شیرینه...
ممنونم از اینکه کامنتای به این خوبی میذاری...

چکاوک سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:25 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

ولی یه جاهایی آدم خسته میشه از بس که ساده بوده و دروغ نگفته و ساده لوح پنداشته شده!!!
این تصمیم عالیه با این توضیح
احساس برهنگی احساسی فوق العاده است مثل شیرینی و ترشی خوب نارنگی

ممنونم از کامنتت...

نسیم سه‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:50

سلام داداشی خوبی؟

ممنونم...

نون سین ی میم چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:09

بعضی وقتا برهنگی احساس لازمه داداشی

واقعن همینطوره...

مبینا پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:09 http://www.andalib1.mihanblog.com

خب در عوض شما تند تند پست میزارین

همچین زیاد هم تند تند نیست

گل بارون پنج‌شنبه 7 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 16:35

خیلی اهل فیلم بازی کردن نیستم بیشتر ترجیح میدم خودم باشم حتی اگه بد باشم یا کسی خوشش نیاد.

خیلی خوبه...

ذهن زیبا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:20

عالی بود مطالبت فوق العاده هستند موفق باشی

ممنونم. لطف داری...

سروش زندگی شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:37

دنیا اونطوری نبود که تو بچگی فک می کردمو تو جوانی اتظارشو می کشیدم

اصلن اونطور نبود...اصلن!

هنگامه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:43

اول لدفن فیلمش و بده

چجوری بدم خب؟

هنگامه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:44

منم از بس دروغ گفته ام دماغم مث پینوکیو شده داره بزرگ میشه

چرا دروغ میگی خب؟

هنگامه یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 15:45

چیه خوب وقتی حالم خوب نیست الکی ب بقیه میگم خیلی خوبم و میخندم ولی اینطوری نیستم برای این بینی ام بزرگ شده

اها از اون لحاظ
خب مامانا بعضی وقتا به خاطر دیگرون باید وانمود کنن

دونده طوفانی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 13:14

سلام
این فیلمو یه قرن پیش می خواستم ببینم ولی جور نشده!

سرباز جان چطوری می شه از شما دریافتش کرد؟
ایمیل؟

من میتونم لینک دانلودش رو برای شما ارسال کنم.

دونده طوفانی دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 20:34

اگه لینک رو ارسال کنین ممنون میشم

من بهتون توصیه میکنم اول نرم افزار های Torrent رو نصب کنید. بعد من لینک torrent اش رو میفرستم براتون. چون باید خودم هم بگردم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد