روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

عکس نوشته




نظرات 21 + ارسال نظر
گل بارون دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:03

اول!اوندفعه هم اول شدم چون اون یکى تبلیغ بود مگه اینکه کسیو پاک کرده باشى
جملات واقعا زیبایی بود لذت بردم.

ممنونم
تا وقتی من تایید نکنم نظرات رو که تو نمیفهمی اولی یا چندمی. شاید بیست نفر کامنت گذاشته باشن و من یه دفعه همه رو تایید کنم. واسه این میگم...ولی این دفعه واقعا اول شدی...
رمز نمیدی؟

گل بارون دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:07

درضمن این تایید نظرات خیلى کاربدیه آ دم نمیفهمه کى واقعا اول میشه

آره دیگه. همینو دارم میگم دیگه...

گل بارون دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:50

رمزم١١0توى کامنتتم گذاشته بودم هرچى به ذهنت رسیدبگو.

ممنونم. حتمن

سارا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59

هر دوتا پستت خیلی خوب بود عزیز...
مرسی که اینقد چیزای خوب و به جا مینویسی
من یکی از این نوشته هارو خیلی زیادحسش کردم اگه گفتی کدومش رو؟

ممنونم . لطف داری.
مممم. شاید اولی یا پنجمی. احتمالا پنجمی؟

آنیتا دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:02

برام مهم نیست تو وبت اول بشم یا آخر....برام این قشنگه که از دیدن بعضی از این نوشته هات مثل اینا واقعا تحت تاثیر قرار میگیرم و قبول دارم

ممنونم عزیزم. لطف داری. اینکه بهم سر میزنید باعث افتخارمه...

[ بدون نام ] دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:36

1) خیلی موافقم نیستم با استدلالش .
2) دقیقا همینطوره
3) .......................
4) لآیک
5) فک کنم الـان اونجآم ....
6) لذتبخش نبوده و نیست ...
7) انتهای ِ حماقت

ممنونم از نظراتت. لطف کردی

سراب بیابان دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:21

ممنون از پست قشنگت ؛ همه شون زیبا بود و از خوندن شون احساس خوبی به آدم دست می داد .

البته همه شون که مثبت نبودن. ولی خب، قشنگ بودن.

touska دوشنبه 28 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:39

دومی وچهارمی خیلی به دلم نشست ..از آخری متنفرم که کسی رو دوس داشته باشم که اصلا براش مهم نیستم وای حالم از فکر کردن بهش بد میشه...سومیش هم خیلی دلتنگش میشم...اولی هم هیییییی ...!!!
پستات خیلی قشنگن همیشه مطالباش نواند همیشه دوس دارم حدس بزنم پست بعدیت چه جوریه

ممنونم عزیزم. لطف داری...

دل نوشته سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:29 http://fun-thing.blogsky.com

انسان خوبی باش
ولی وقتت رو برای اثباتش
به دیگران
تلف نکن

بسیار عالی..
.........................

هر چی بادا باد
اووووووووو این خیلی بده خیلی
من تو مسائل کاری تا بحال خیلی ریسک کردم خیلی البته بیشتر مواقع به نتیجه رسیدم و البته جاهایی که به نتیجه نرسیدم دیگرانو پیچوندم

ولی هر چه بزرگتر بشی از گفتن هر چی باداباد و ریسک بیشتر می ترسی
...............
همشون جمله های جالبی بودن

ممنونم از لطفت عزیز...

مهندس هویج سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 http://havijoo.blogsky.com/

3 تاش رو خیلی خیلی دوست داشتم.
مرسی سرباز جان

کدومها رو خب؟

شیدا سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:04 http://sheyda56nc.blogsky.com

هم جملات قشنگ بودن هم تصاویر
مرسی عزیز

ممنونم از نظر لطفتون...

مهندس هویج سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 http://havijoo.blogsky.com/

اولی، دومی و چهارمی

آره... قشنگتریناش هم همینان...

چکاوک سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 16:07 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

very like
همه رو ذخیره کردم

ممنونم...

علی سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:26

سلام
اولین باره که به وبت میام
وب جالبی داری...
این پستت هم عالی بود
ایشالله تا ابد واسه وطنت یه سرباز خوب بمونی

ممنونم. لطف داری

گندم سه‌شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 20:57

همشون خیلی خیلی قشنگ بودن اما من چهارمی رو خیلی دوس میداشتم
میدونستی خیلی باحالی؟

آره چهارمیه قشنگه. منم بیشتر خوشم اومد.
باحالی از خودته عزیزم.

سروش زندگی چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:36 http://www.blogsky.com/soroshezendegi

خیلی قشنگ بودن البته با بعضی هاش موافق نیستم ولی جمله ها عالی بود

ممنونم.
خب با کدوما موافق نیستی؟

ali چهارشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:33 http://mano-in.blogsky.com

خیلی خوووب بوووود !!

ممنونم

نون سین ی میم چهارشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 23:12

همشون قشنگ بودن

ممنونم...
لطف داری...

ذهن زیبا جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 18:21

عالی

good girl یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 17:44 http://aseman-man.blogsky.com

هر چ باد،آباد....
به این جمله ،متکی نیستم!
تا همون آخرآخرا ،سعی می کنم باشم....تا برسم به هدف...
اما قبول دارم....
بعضی چیزا دست آدم نیس....
دوست داری بشه...
باشه...
ا به نظرم این جمله ینی برام فرق نمی کنه..
به خاطر همین.

نه منظور اینه که الکی اعصابتو برای چیزایی که دست خودت نیست خورد نکن...

[ بدون نام ] شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 07:14

U are right

مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد