روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

خسرو شکیبایی

خسرو شکیبایی می گفت:
بعضی وقت ها، یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن،
بعضی وقت ها، یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن.
زمانه ایست که خیلی چیزها آنطوری که بود یا باید باشد نیست.

روحش شاد...



نظرات 13 + ارسال نظر
سراب بیابان دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:09

مــــــــــــــــــــــــــــــــی سوزوننت!!!!!!!!!!!!!!!
خاموشــــــــــــــــــــــت می کننت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انطــــــــــــــــــــــــــــــور که باید باشه نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عزیزم.
جمله قشنگی بود نوشتم. چیزی نشده گلم...

touska دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:53

درداجباری است زنج کشیدن اختیاری...

چی بگم..

گندم دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:31

اگه بدونی الان منو تو چه موقعیتی قرار دادی
هر چی فکر میکنم اسم این فیلمه یادم نمیاد
میدونی توی زندگی کسایی که باعث سوختن ادم میشن متفاوت هستن اما اونایی که خاموشت میکنن همیشه ثابتن و همیشه هستن...

من هم نمیدونم راستش. فک کنم خانه سبز بود
آدم خاموش بشه که دیگه روشن نشه که خوب نیست...

چکاوک دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:31 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

(اولش که خاموشو دیدم حس کردم خاموشی درده .
ولی وقتی تا ته ته شو خوندم دیدم اینم بار منفی داره)
کاش بعد از اون سوزش که هزار نفر نتونه خاموش کنه
یه نفر بیاد خاموش کنه این سوزش دردناکو !مرحم شه
.
.
روحش شاد خسرو شکیبایی

امیدوارم سوز درد همه یه جورایی کمتر بشه...

ali دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:07 http://mano-in.blogsky.com

واسم زیاد پیش اومده دایی

واسه همه یه جورایی پیش اومده...

سارا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 17:32

آره خوب گفته... دوستش داشتم.
خدا رحمتش کنه...

منم دوسش داشتم...
ممنون از کامنتت ...

آناهیتا دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:51

یه چیزی.
وقتایی ک حسین پناهی و خسرو شکیبایی زنده بودن بیشتر مردم ازشون بدشون میومد و هی می گفتن فلانی معتاده عملیه اصن داره از نعشگی و اینا می میره..
بعد که مردن شروع کردن به پخش کردن جملات و سخنان حکیمانه و ایناشون..

شما رو نمی گما, این دوتا پست اخیر رو ک دیدم یاد این قضیه افتادم یهو.
مخصوصن حسین پناهی رو می گفتن مردک دیوانه س کم داره معتاد و ایناس.
بعد که مرد, شد امامزاده :|
دیگه وقتی فردوسی با اون عظمتش بعد از مرگش معروف شد توقعی بیشتر نمی شه داشت.
نمی دونم کی قراره این مرده پرستی از سر ملت بیوفته...

آره قبول دارم. یه مقداریش طبیعیه. چون موقع حیاتشون شناخته شده نبودن. ولی یه مقدار عظیمش به خاطر همین مرده پرستیه که گفتی.
ممنونم از کامنتت...

مهندس هویج دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 22:56 http://havijoo.blogsky.com/

جمله اولت مصداق حال این روزامه که دارم ترمیمش میکنم.

امیدوارم هر چه زودتر بتونی ترمیم کنی و بشی همون مهندس هویج همیشگی...

گل بارون سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:54

منم دلم بدجورى سوخته ولى هرکارى مى کنم خاموش نمى شه

معمولا اینجوریه که همون کسی که دلت رو سوزونده باید خاموشش کنه. ولی بعصی وقتا اون طرف اصلن نمیفهمه که این کارو کرده. اون موقعست که میشه آتیش زیر خاکستر...

چکاوک سه‌شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:52 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

چقد آناهیتا خوب گفت

:)

هنگامه شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 14:14 http://hengameharjomand.blogsky.com/

اما همه اینطوری نبودند ی استثنا بزار آناهیتا جان والابوخودا

باشه من بهش میگم. تو خودتو ناراحت نکن هنگامه جان...

رویای تنها"زخمی ترازهمیشه یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 21:33

روحت شاد عمو خسرو
عاشق همیشگی صداتم

آره...شعرهای سهراب رو خیلی قشنگ دکلمه کرده بود...

هستی دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:01 http://WWW.ha3tii.blogfa.com

چقدر تلخ

اوهوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد