روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

بوی اعتماد


هه جور عطر و ادکلن  را امتحان کرده ای این چند وقت.

عطرها و ادکلنهای گران قیمت را بیخیال.

چند وقتی است عطر و بویی که قبلترها داشتی به مشامم نمیرسد.

بوی اعتماد...


نظرات 7 + ارسال نظر
آناهیتا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:03

زمونه ی عجیبی شده. دیگه کمتر کسی تو زندگیش می تونه حتا به خودش اعتماد کنه. با خودش رو راست باشه.
چه برسه ب اینکه یکی دیگه رو هم ک اونم با خودش رو راست نیست رو قاطی این بازی بکنه...
چه شود!!!

نمیدونم.
دوست ندارم باور کنم که نمیشه به کسی اعتماد کرد. حتی اگه بارها و بارها ضربه بخورم. اعتقاد خودم اینه که باید اعتماد کرد و این تنها راه خوشبختی آدماست...

گندم پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:19

راستش من کلا ادم خوش بینی هستم یعنی به همه اعتماد دارم همه از نظر من خوبن مگر اینکه عکسش بهم ثابت بشه .اگه اینطوری نباشه ادم خیلی تو زندگی اذیت میشه

درسته عزیزم...

تارا پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:22

به نظر من که نباید زیاد سخت گرفت.من معتقدم که بی اعتمادی درست نیست ولی اینم دلیل نمیشه که به کسی اعتماد مطلق کرد.کلا تو بحث اعتماد باید تعادل رو پیشه کرد.نه اعتماد مطلق و نه بی اعتمادی.

خیلی حرف خوبی زدی. تعادل بهترین کاره...

دونده طوفانی پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:02

درسته! دوره زمونه ای شده.....!!

از عکسش خیلی خوشم اومد. چه خلاقانه و ساده و در عین حال گویا

آره. دوره زمونه خوبی نیست زیاد...
ممنونم...

هستی جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:21 http://www.ha3tii.blogfa.com

خوش بین باش ....

خوش بین ِ ( دیر بـآور )

خوش بین دیر باور...
چه ترکیب قشنگی...

چکاوک جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:55 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

بوی اعتماد
چقد خوب بود اگه آدما با رفتارشون یه نوع بو میدادند .
اعتماد خوش بوترین بوییه که میشه از یه آدم به مشام رسوند
خیلی خوب گفتی

ممنونم که سر زدی و کامنت گذاشتی...

مهندس هویج چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:02 http://havijoo.blogsky.com/

و باز هم دنیای آدم ها...

دنیای پیچیده آدمها...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد