روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

نصفه نیمه ها

زندگیم پر است از نیمه ها، نصفه ها، ناقص ها، کارهای نیمه کاره، لذت های نصفه و نیمه، کارهای ناقص، خوشیهای ناتمام و نصفه و نیمه.
 این نیمه ها و نصفه ها، بیشترِ ذهنم را پر کرده. مجال نفس کشیدن، گاهی حتی به من نمیدهند این نیمه ها و نصفه های قدرتمند. چندین بار چندین لیست نوشته ام از نیمه کاره ها و نصفه ها. از چیزهایی که در زندگیم نصفه و نیمه و ناقص هستند و من میخواهم تمام و کمال باشند. ولی تکمیل و انجام همین لیستها هم، خود به لیست نیمه ها و نصفه ها پیوسته اند.
رژه میروند روی اعصابم هر روز این نصفه نیمه ها. آرامش زندگیم را تحت الشعاع قرار داده اند.
شما هم از این نصفه نیمه ها در زندگیتان دارید؟
منتظر نظرات و کمکهایتان هستم. شاید علاجی بر درد من هم باشند پیشنهادهایتان...


نظرات 19 + ارسال نظر
دل نوشته شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 http://www.sulky.blogsky.com

اول از همه خوشحالم که اول شدم مهربان.
دوم در رابطه با متنتون
همه نیمه کاره ها دارن
نیازی به نوشتن لیست نیست
دلیل اینکه بعضی ها نیمه کاره زیاد دارن اینه که می خوان همه ی نیمه کاره ها رو یه جا به دست بیارن و این خوب نی و ممکنه نیمه کاره های دیگه هم حتی بهش اضافه شه.
من همیشه سعی می کنه کارهای نیمه تمامم رو اولویت بندی کنم و دونه به دونه انجامش بدم و نتیجه هم گرفتم...

و همیشه وقتی غصه خوردم هم به جایی نرسیدم
ایشالله نیمه کاره هاتون تموم بشن مهربون

ممنون از نظرت...
سعیم رو میکنم...

touska شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:44

چقدرسخت میکنی دوروزه دنیارو!!!خواول اونایی رو که مهم نیستن مشخص کن وازذهنت پاک کن لازم نیست تموم کنیشون.بعدبقیه رو اولویت بندی کن وآروم آروم انجام بده اصلا هم به خودت فشار نیار اصلن بذار یه سال که هیچ یه عمر انجامش طول بکشه زندگی یعنی همین دیگه!!!![:S024

آخه مشکل اینه که خیلیاش رو نمیشه از ذهن دور انداخت آخه...
کاش من هم همینقدر ساده میتونستم بگیرم...

سراب بیابان شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:08 http://SARAB-BIABAN.BLOGSKY.COM

آی گفتی؛آی گفتی؛حرف دلم رو زدی واقعا از این نصف و نیمه ها!!!!!چکار باید کرد؟؟؟؟؟اگه راه مناسبی پیدا کردی من رو هم خبر کن......منتظرم.امیدوارم هر چه زودتر این مشکل بزرگ حل شه و آرامش به زندگیت برگرده؛واقعا بد دردیه

آره . بد دردیه...

رویای تنها شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:45

من هم دقیقا مثل تو هستم کلافه ام از این همه کارهای عقب مانده و کارهایی که آرزو میکنم ای کاش چند سال پیش به انجام
رسونده بودمشون ولی خب تابستون امسال یه برنامه ریزی حسابی
کردم که این تابستان واقعا برام پربارباشه اول که توکل کردم به خدا بعد کارامو اولویت بندی کردم از مهمترینش شروع کردم
شدیدا پیگیری کردم و واقعا از انجامش دارم لذت میبرم
امیدوارم توام زودتر با برنامه ریزی دقیق وتوکل برخدا همه کارهای نیمه تمامت رو انحام بدی

منم امیدوارم.
ممنون از کامنتت

گندم شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

فکر میکنم همه اینطوری باشن
خیلی سخت نگیر فقط همت کن برای سرو سامون دادن به این اوضاع

ممنونم عزیزم. سعیمو میکنم. ولی خیلی رو مخمه...

سارا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:12

ای بابا... همه از این نصفه و نیمه ها دارن!
بعضی از این نصفه ها عینه یه گره کور می مونن هرچی بیشتر تلاش کنی بازش کنی محکم تر میشه...
من سعی میکنم خیلی خودمو درگیرشون نکنم. هرچند که...
بعدم شما که مثل ما نیستی!

اره همه دارن از این نصف و نیمه ها. وولی چرا مال من انقدر رو اعصابمه؟

تارا شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 15:41 http://unpredict.blogfa.com

به نظر من یکی از عواملی که باعث میشه که این نصفه و نیمه ها به وجود بیاد اینه که ما عادت کردیم همش از این شاخه به اون شاخه بپریم.هنوز این کار رو تموم نکرده خسته میشیم و میریم سراغ تجربه ی یه کار جدید.زمانی میتونیم از این نصفه و نیمه ها نداشته باشیم که از این شاخه به اون شاخه نپریم و رو یه کار متمرکز شیم و وقتی تمومش کردیم بریم سراغ کار دیگه.البته کار سختیه.به خصوص برای من.ولی امیدوارم تو از پسش بربیای.

آره. راست میگی.
ولی مشکل من اینه که چرا هی از این کار به اون کار میپرم؟

سعید شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:30

سلام
بنظز من 50 درصدم بفکر مشکلات اطرافیانت باش
مال خودتم حل میشه

چشم قربان...

هستی شنبه 15 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 17:38 http://www.ha3tii.blogfa.com

خیلی سخت نگیـر ... این نصف ِ نیمه هـآ اونقدرـآم بزرگ نیستن !
ذهـن ِ تـوئه ک ِ بزرگشون میکنه !

+ بنظرم بهترهـ ب ِ ایــن فک کنی ک ِ اگه این کـآرا نـآتموم بمونه چه تاثیـری روی ـآیندت و یـآ زندگی ِ حـآلت میذـآرهـ !و ارزش هـآی تموم کردن اون کـآرو برـآ خودت لیست کنی اهمیت هـآش رو مرور کنی اونوقت اگه اون کـآر وـاقعـا تموم کردنش سودمند و بااهمیت باشه خودبه خود با یکم عنصر ِ خوـاستن تمومشون میکنی !

موفق بـآشی!

ممنون از پیشنهاد خوبت...

ali یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:19 http://mano-in.blogsky.com

شاید این که بدونی یکی مثله خودته بهتریم کمک بهت باشه !
داداش منم مثله توام

آره...واقعن همینکه حس کنی تنها نیستی حس خوبی بهت دست میده

ali یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:20 http://mano-in.blogsky.com

شاید این که بدونی یکی مثله خودته بهترین کمک بهت باشه !
داداش منم مثله توام

باز هم ممنون

سعید یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 16:49

نظرمو شوخی گرفتی
اما من تجربه کردم
وقتی بفکر کمک به اطرافیام هستم مشکلات خودم برام کوچیک میشه.
و مهمتر اینکه یه روحیه کار راه اندازی پیدا میکنم ، چه واسه خودم چه واسه دیگران

نه رفیق شوخی نگرفتم. اتفاقا کلی هم فکر کردم به کامنتت. درست میگی.
ممنونم...

چکاوک یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:31 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام ببخشید دیر شد.
به نظر من زندگی هیچ وقت خالی از نصفه و نیمه هانیست.!!
این کارای نصفه و نیمه مثل یه محرک آدمو به جلو میرونن تا برای تکمیلش همت کرد تلاش کرد...
درسته که روی ما فشار میاره و آرامشو میگیره ولی یه جورایی خوبه چون زندگی از رفتن توی مرداب درمیاد.
من و مادرم وقتی قالیچه امون میرسه به وسطش و کند پیش میره یه جورایی اعصابمون خورده و کمتر بیرون میریم بیشتر وقتمونو میذاریم روش تا تموم بشه .(گفتم این مثالو براتون بزنم)

درست میگی. یه انگیزه هم ممکنه حساب بشه برای زندگی. ولی به شرطی که آدم بتونه باهاشون کنار بیاد

هنگامه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:45 http://hengameharjomand.blogsky.com/

عاره اینقدر کار نیمه دارم ک نگو و نپرس

یکیش خفه کردن عباس کچله والابوخودا

خو میرم خرید بهش میگم چک بده میگه پول ندارم باید کشتش مگه نه

بیچاره این مردا. هیچ وقت نمیتونن شما زنها رو راضی کنن.

هنگامه یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:46 http://hengameharjomand.blogsky.com/

کلی لباس نیمه کاره دارم باید تمومش کنم تا از مد نیوقتاده اما فقلا بیخیالشم

ببین چقدر چیزهای مهم نیمه کاره دارم



خیلی ب دردت خورد این کامنت های من

لباس نیمه کاره؟ شما خیاطی؟

هنگامه پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:41 http://hengameharjomand.blogsky.com/

چرا بیچاره مردها .... کلی عصبانی شدید

مگه شما مردها از زنها بیکاری میکشید کسی بهتون چیری میگه

عاره مگه توی کامنت هام ندیدی ک میگم دارم میرم کلاس خیاطب

مردای بیچاره...
بیگاری چیه...شما ها فقط مونده یه دستبند به مردا بزنید...
:)
سفارش حیاطی هم قبول میکنید پس؟ پارتی بازی...

هستی یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:29 http://www.ha3tii.blogfa.com

شروع کردی وـآسه تموم کردن ِ کارای ناتمومت ؟؟

یه قسمتی رو آره....

سروش زندگی سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:10

شراط نا متعادل آدمو می کشه نیمه های ناقص از شرایط نا متعادل زندگی هستن سعی کن بهشون فک نکنی اگه نمی تونی تمومش کنی

دیگه از این نصفه نیمه های زندگیم خسته شدم...

گل بارون سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 13:34

من که اگه کار یا برنامه نصفه نیمه داشته باشم شبا خوابم نمیبره.
حالا میفهمم دلیل شب زنده داریهایم را...

اگه اینجوری باشم، هیچ وقت نباید بخوابم پس...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد