روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

روزهای امید

دیشب توی خیابون بودم. مردم خیلی خوشحال بودن. میخندیدن. کف میزدن. سوت میزدن، هلهله میکردن. مهربون شده بودن. خوب شده بودن. از خوشحالی مردم خیلی خوشحال شدم. یاد روزای خوب افتادم. روزای شادی. روزای امید. روزای قشنگی که داشتیم و مدتها بود طعم شیرین اون روزها از یادمون رفته بود. اشک توی چشام حلقه زد.

مردم خوبی داریم. زحمت زیادی لازم نیست تا مردم خوب بشن.

خدا کنه از این به بعد، بیشتر وقتمون به شادی کردنها بگذره...



پ.ن. دلم تنگه. برای خیلی روزا. برای خیلی چیزا.برای خیلی کسا...

نظرات 18 + ارسال نظر
گندم یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:11 http://ATREGANDOM.BLOGSKY.COM

انقد دوست داشتم منم باشم
اینجا که خبری نبود
اره واقعا مردم خوبی داریم

آره. کاش میومدی...جا هم داشتم...

سارا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:22

چه بچه حرف گوش کنی
آفرین که پست خوب گذاشتی...
منم دلم واسه خیلی چیزا و خیلی روزها و بعضی ها تنگ شده ولی...
بی خیال... به امید روزای خوب

به امید روزهای بهتر...

سارا یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:24

البته من اول بودم

گندم اول بود...

نگاه خیس یکشنبه 26 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 15:36

من فقط فقط یاد کسایی افتادم که ان موقع بودند.اما.........دیشب نبودند که با شما خوشحالی کننددرحالی که نصف مردم ایران شاد بودند وجشن گرفته بودند،من به یاد گذشته بی صدا گریه می کردم.ودر سکوت بدون ریختن اشک بقضها مو قورت می دادم ؛وغصه ها مو تو سینم زندانی می کردم که مبادا ارامش خانوادهام بخورد.دیشب شب خیلی بدی ؛خیلی بد؛بود.حتی الان که دارم می نویسم ؛اشکام نمی زارن که جلو مو ببینم وادامه بدم

من هم کلی گریه کردم دیشب. عین دیوونه ها شده بودم.
یادشون گرامی...
یاد همه شون...

انیتا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 00:32

دیشب یاده اونی که تو دوره قبل باهات بود الان دیگه نیست افتادم.... دیگه مارو هم یادش رفته... حتما اونجا سرش شلوغه یه نگاهی هم به ما نمیکنه...

آره....منم یادش افتادم. دلتنگشم...

نجوا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:01

مبارک باشه رفیق. به امید دیدن روزهای خوب دیگری در آینده میهن مان.

ممنونم....به امید اون روزها...

تارا دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 18:39

امید وارم این امید دوباره تا چهار سال دیگه تبدیل به یاس نشه.باید امیدوار بود.منم از این که بعد از مدت ها شادی رو تو چشمای مردم دیدم خوشحال شدم.کم کم داشتم به دیدن چهره های عبوس و اخمو عادت میکردم.

manam omidvaram...
mamnoon az commentet...

دونده طوفانی سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:47

سلام سرباز مهربون

آره! میفهمم چه حسی داشتی...اصلا وقتی مردم با هم مهربون و هم دل و با معرفتن، دنیا یه مزه ی خوب و دلچسبی پیدا می کنه.

دغدغه ی معشیت متاسفانه مردم مون رو از فطرتهای زیباشون دور کرده! غمِ نان، نذاشته که غم دیگری بخورن!..یادشون رفته از هم...

کاش که روزهای خوب زودتر بیان

پ.ن:
از دلتنگی برای خیلی چیزا...خیلی کسا....نگو ! نگو که دلم خون ست.... :(

ممنونم از کامنت قشنگت...
امیدوارم خدا یه فکری به حال دلتنگی ها هم بکنه...

مهندس هویج سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:29 http://havijoo.blogsky.com

خصوصیه ثبتش نکن:
راستش این مدت درگیر مسائلی شدم که جز زن داداشم نتونستم به هیچکی بگم. درگیر مسائلی مثل ازدواج. نه متوجه شدم امتحانا چطور گذشت و نه متوجه شدم چی شد و چی نشد.
الان مغزم کار نمیکنه فردا باید آیین نامه امتحان بدم و پروژه طراحی خطوط داداشمو انجام بدم. خودمم آشفته و پریشونم. فردا هم داداش سادی ممکنه عمل کنه البته اگه دکتر امروزش چیز دیگه نگه.
خلاصه همه چی قاطی شده.
ایشالا 5شنبه میام برات مینویسم شاید حداقل مغزم یکم آروم شه و شایدم بتونی کمکم کنی.

مهندس هویج سه‌شنبه 28 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:31 http://havijoo.blogsky.com

اینجوری گیجما. میگی نه.
اصلا حواسم نبود نظراتت بدون تایید میان تو لیست.
نظر قبلیمو خوندی پاکش کن

امیدوارم همه چی درست بشه و ارامش برگرده به زندگیت...

گل بارون چهارشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 23:57 http://www.golbarooni.blogsky.com

آره واقعا روز خوبی بود خیلی خوش گذشت منم آرزو کردم خدا همه اونائی رو که اونروزا بودنو دیروز نبودن بیامرزه

ایشالله...
ایشالله روزهای بهتر هم بیاد

هنگامه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:55 http://hengameharjomand.blogsky.com/

ایشالاااااااااا

یعنی آآآآآمین

یعنی همیشه دل مردمم شاد باشه

یعنی ....

یعنی ....

یعنی ....

ایشالله...

هنگامه جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 13:56 http://hengameharjomand.blogsky.com/

منم با پسریهام رفتم بیرون رقصیدم والابوخودا از شادی بود هااا

همیشه به شادی....

دل نوشته شنبه 1 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 08:23 http://www.sulky.blogsky.com

ایشالله که همه همیشه شاد باشن...
.............
و همچنین دوست عزیزمون سرباز هم هیچ وقت دلتنگ روزای گذشته نشه و همیشه آینده ای زیبا رو برای خودش بسازه
موفق باشی مهربون

ممنونم. لطف کردی...

سروش زندگی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:24 http://soroshezendegi.blogsky.com

کاش همیشه به جای جنگ وخونریزی کف و صوت باشه شادی جاش تو زندگی خالیه

خیلی هم خالی.....

سروش زندگی دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 19:24 http://soroshezendegi.blogsky.com

کاش همیشه به جای جنگ وخونریزی کف و صوت باشه شادی جاش تو زندگی خالیه

خیلی هم خالی....

هستی یکشنبه 9 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:42 http://www.ha3tii.blogfa.com

ـآرهـ ... جـآی ِ ی ِ ـآدمـآیی خیلی خـآلی بـود!

ایـ ن طور ک ِ مـ ن شنیدم روحـآن/ِی قول ِ ـآزـآدی ِ زندـآنیـآی 88 رو تـآ حدود ِ اختیـآرـآتش دـآدهـ !

امیدوارم که همینطور باشه

س.ح شنبه 22 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 14:46

آدم واقعا وقتی خوشحالی مردم رو می بینه واقعا شاد میشه
کاش همش واقعی باشه !!!

ممنونم از حضورت...
آره...کاش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد