روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

شخصیت و غرور

ارزشمندترین چیزی که هر آدمی داره شخصیت و غرورشه. تورو خدا نذارید هیچ کس، به هیچ قیمتی این باارزشترین سرمایه تون رو ازتون بگیره و خدشه دارش کنه. شاید یه موقعایی حس کنید دلتون یه چیزی رو انقد زیاد میخواد که حاضرید به خاطرش از همه چیزتون بگذرید یا برای حفظ آبرو یا ملاحظات دیگه، بیخیال توهینی که بهتون شده، بشید. توی همین زماناست که باید  به خودتون بیاین و بدونید اگه به قیمت خدشه دار شدن شخصیت و غرورتون، حتی اگه اون چیز رو به دست هم بیارید یا از اون توهین بگذرید و عکس العمل مناسب نشون ندید، احساس تهی بودن میکنید. چون شخصیت و غرور هر کس همه چیزیه که داره و بدون اون، آدم خالیه. هیچ چیزی* توی این دنیا، ارزشش بالاتر از غرور و شخصیت و حرمت شخصی خودتون نیست.





*البته یه استثناهایی هم این وسط وجود داره. مثلا وجود زیبای مادر ارزشش از شخصیت و غرور آدم بیشتره یا بعضی دوستای با ارزش که موقتا توی شرایط بدی قرار گرفتند.


نظرات 9 + ارسال نظر
مینا شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:19 http://www.2khtareporharf.blogsky.com

سلام.
ممنون که بهم سرزدی...!!
واقعا مطلب خوبی بود برام.
یه مدت بود فکر میکردم تیو دسوت داشتن و کلا احساسات باید فقط به دلم گوش بدمو و غرور نداشته باشم...!!
اما حالا هم احساساتمو میخوام سرکوب کنم هم میخوام مغرور ترین باشم...البته در مقابل کسی که فکر میکنم شخصیتم بخاطر از سدت دادن غرورم خرد شده!!

اوهوم.مادر ...واقعا همینطوره...!!
یهئ عزیزایی هستن که ارزششون بیشتره...اما کم پیدا میشن چنین آدمایی!!!!

من شما رو لینک کردم...!!

منم شمارو لینک کردم

گل بارون شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:07 http://www.golbarooni.blogsky.com

باهات موافقم مخصوصا با قسمت مادرش نه اینکه چون خودم مادرم چون خودم هنوز بچه یه مادرم

گندم یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:43

موافقم به شددددت
چه معنی دارم ادم خودشو واسه هر کسی و هر چیزی خورد کنه!!
فقط گاهی ارزششو داره

آره....فقط گاهی...
فقط باید مواظب بود این گاهی ها از بقیه اوقات بیشتر نشه.

مهندس هویج یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:36 http://havijoo.blogsky.com

سلام سرباز جونم. درست همینطوره که میگی آدمی نباید خودشو بخاطر یک خواسته که معلوم هم نیست بهش میرسه یا نه کوچیک کنه.

آره. اینو با اعماق وجودم درک کردم.

تارا یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:41

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی ابی
ولی با ذلت و خواری بی شبنم نمیگردم.

آفرین...
منظورم همین بود

دل نوشته دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 http://www.sulky.blogsky.com

سلام
وبلاگتون زیبا بود و همچنین نوشته قشنگتون که موافقم باهاش

ممنونم...لطف دارین.

چکاوک دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 13:13 http://yazdan-paki1.blogsky.com/

سلام ...
متن فوق الاده ای بود
بعضی وقتا حتی اگه با چنگ و دندونم بخوایم غرورمون سالم باشه !
و حفظش کنیم میشکنه نه اینکه خودمون بخوایم

آره. ولی آدم باید سعی خودشو بکنه. این خیلی مهمه.

سروش زندگی سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:28

باشه فهمیدیم

چی رو؟
به تاریخ نوشته هم نگاه کنا...

هنگامه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:59 http://hengameharjomand.blogsky.com/

ایشالا هیچ کس توی وضیعتی قرار نگیره که غرورش شکسته بشه آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمین

آمین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد