روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

عصبانیم

یکی اینجا نشسته هی داره میره رو مخ من بیچاره. هر چی بهش توضی میدم نمیفهمه. خب گوش کن ببین چی میگم اول. هی همینجوری حرف خودتو تکرار نکن. اگه دیدی قانع نشدی بعدش باز حرف بزن. اَی بابا! مسابقه حرف زدن گذاشته تموم سعیشم میکنه کم نیاره.

نظرات 7 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 14:21

درک میکنم چه لحاظات سختی رو پشت سر میزاری
چندتا نفس عمیق
اروم
اروم

الآن دیگه عصبانیتم رفت...

گل بارون سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:05 http://www.golbaroniblogsky.com

wowچه مصیبتی

یه مصیبت واقعی

مهندس هویج چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:37 http://havijoo.blogsky.com


دقیقا همین شکلی میشدم جات و یک یا چند عدد ناک اوت هم روانه وجود مبارکش مینمودم.

تو واقعا انقدر خشنی یعنی؟

تارا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:11

عصبانیت یعنی تنبیه خودت به خاطر اشتباه دیگران! پس سمتش نرو.

چه جالب. اتفاقا امروز این جمله رو توی یه مغازه دیدم که به دیوار زده شده بود...

تارا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:01

چه تصادفی

آره....
بزرگ قاب کرده بود زده بود به دیوار

مهندس هویج پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:08

کـــــــــی؟ من؟ اصلا
من آرومم اما وقتی وقتی حوصله ندارم هی برن رو مخم دیگه قاط میزنم

آره آره...

دونده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:07

اینطور افراد رو به سختی می تونم تحمل کنم........

من هم همینطور...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد