روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

طوفان

بر بوته ها نوشتند، "لطفا گلی نچینید"

اما چه سود طوفان، خواندن نمیتواند!


نظرات 7 + ارسال نظر
گندم دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 19:24

خیلی قشنگه
مخصوصا عکسه

mersi

مبینا دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 20:59 http://www.andalib1.mihanblig.com

خدایا تو را عاشق دیدم و غریبانه عاشقت شدم
تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم
تو را وفادار دیدم و بی وفایی نمودم ولی هر کجا که رفتم سرشکسته بازگشتم
تو را گرم دیدم و در سردترین لحظات به سراغت آمدم
اما...
تو مرا چه دیدی که همچنان بخشنده و توبه پذیر و مشتاق بنده ات ماندی؟؟؟

kheili ghashang bood. mamnoonam

مهندس هویج سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:04 http://havijoo.blogsky.com


آره حیف که نمیدونه

آره...حیف

گل بارون سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:18 http://www.golbaroni.blogsky.com

امیدوارم طوفان گل زندگیتو هیچوقت به تاراج نبره

تارا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 21:13

بالاخره بادم باید یه جوری از زندگی انتقام بگیره دیگه!زورشم به کوه نمیرسه حرصشو سر گلا خالی میکنه.

اوهوم...

دونده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:06

سلام

چه قشنگ بود! :) هر چند که غم داشت

ممنونم...
دیر به دیر سر میزنیا....حواسم هست بهت...

دونده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:31

نه! خدایی همیشه می خونمت
هر وقت آپ می کنین خبرنامه اش برام میاد و مطالعه میکنم
هرچند که ممکنه کامنت نذارم
ببخشید اگه کمتر پیدا می شم!

خواهش میکنم.
کامنت هم بذارید دیگه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد