روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

ignore


عین این فیلما، یکی بیاد بزنه تو گوشم و بگه با نادیده گرفتن و به رسمیت نشناختن مشکل، اون مشکل حل نمیشه و باز سر جاش هست و هی همینجوری قوی تر و بزرگتر هم میشه خب. بعدش من هم عین این فیلما به خودم بیام و آدم بشم



نظرات 9 + ارسال نظر
دونده شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 15:17

سلام

آره کاش میشد! منم به یکیش احتیاج دارم
ترجیحا هوک راست باشه البته بهتره!!!!!! شاید بیشتر سر عقل آمدم!!!

ااااا. پس شما هم ؟
تنها نیستم توی این حس پس....

گل بارون شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 19:37 http://wwwgolbarooni.blogsky.com

خوچه کاریه حتما باید کتک بخوری تا آدم بشی البته ببخشیدا مثل بچه آدم حرف بزرگترارو گوش کن یه چیز یاد بگیر بکنش سر لوحه کارات wowwwww ولی فکر کنم کتک خوردن وآدم شدن راحتتره چون نصیحت شنیدن انصافا سخته از اون سختتر اجراشه

اوهوم....راست میگی...

تارا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 20:27

همین که خودت از این فیلما درس بگیری کفایت میکنه این همه خشونت لازم نیست

آخه بضی وختا خشونت بیشتر جواب میده ها

گندم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:33

کلا اگه زنگی مثل فیلم داستان یا افسانه بود خیلی خوب میشد

ولی توی دنیای واقعی هم میشه یکی بیاد بزنه توی گوش آدم و آدم بیدار شه از خواب غفلت. چیز عجیب غریبی نیست که...

نسیم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 02:13

خودت خواستیا اماده باش یکی بخوابونم زیر کوشت
خب دیکه الان ادم شدی

آخ آخ آخ....
ولی زیاد هم محکم نزدیا...

مهندس هویج سه‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 09:08 http://havijoo.blogsky.com

من در خدمتتون هستم. خب بگین در کدوم مختصات باید شما رو مورد نوازش عبرت آمیز قرار بدم تا هر چه زودتر شما به نتیجه دلخواهتون برسید. و 100 % تضمینی هم هستا.


پ.ن:
نترسید چون دستان ما آنقدرها هم قوی نیست که حتی دنده عقب را هم با خواهش و التماس جا می اندازد.



زیر چونه خوبه...زیر چشم هم خوبه. انتخاب با خودت...

مهندس هویج چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:34 http://havijoo.blogsky.com

زیر چشم؟ عمرا.. میخوای بگی زرنگی ؟ که من بزنم کبود شه و بعد صاحب عینک دودی بشی ؟
نچ نچ .. اصلا و ابدا..

ولی زیر چونه خیلی دوست دارم. البته داخل شکم بیشتر دستم روونه


یه جور نزنی مجبور بشی دیه بدی ها....

مهندس هویج پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 22:11

ای نامرد.
نخیرم اصن نخواستم . زدن رو من بزنم بعد حالتم خوب بشه تازه دیه هم بخوای؟ ای نامرد اصن تو بیا یزن

خودت گفتیا....

مهندس هویج جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 06:16 http://havijoo.blogsky.com

یعنی میخوای بزنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد