روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

هم زبان

دلم پیامبری میخواهد که به زبان خودم سخن بگوید.* نه، سخن گفتن پیشکش، حد اقل زبان مرا بفهمد. این روزها، با هر پیامبری که سر راهم قرار میگیرد، نه به زبان، که به ایما و اشاره هم نمیتوانم رشته ارتباط ببافم.

دلم پیامبر همزبان و همدل میخواهد... 


* وَ ما اَرسَلنا مِن رَسولٍ اِلّا بِلِسانِ قَومِه. و ما هیچ پیامبری را نفرستادیم، مگر اینکه به زبان قومش تکلم میکرد. سوره ابراهیم. آیه 4


نظرات 9 + ارسال نظر
تارا شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 15:12 http://unpredict.blogfa.com

ادما نه همدیگه رو میفهمن و نه به زبون هم حرف میزنن. فقط و فقط ترجمت میکنن اونم به زبون خودشون.

البته همه آدما اینجوری نیستنا... بعضی آدما با نگاهشون هم باهات حرف میزنن.

گندم شنبه 19 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 19:54

اینکه حرف ادمو بفهمن خیلی خوبه اینکه ادم حرف بقیرو بفهمه خیلی خوبه اما بهتر از اون اینکه نگفته ادمو بفهمم اخ که اینجوری چقدر ادم اروم میشه چقدر ادمیایی رو که بدونه اینکه چیزی بگم درکم میکنن رو دوست دارم....
اما این روزها پیامبری نمیبینم چه رسد به پل ارتباطی از هر نوع که باشد

عزیزم....
آره..نگفته فهمیدن خیلی بهتره. لذتبخشتره.

نسترن یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:30 http://nastaran-amoozegar.blogsky.com

منظورت چی بود سرباز؟
شفاف صحبت کن.

شفاف بودم دیگه

هنگامه سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:47

ایرانیان از بس متمدن و دانا بودند براشون پیامبر نفرستاده بوخودا

اینم میشه!!!

مهندس هویج چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 http://havijoo.blogsky.com

سلام سرباز جان خوبی؟
منم ازین پیامبرا میخوام..
خیلی وقته منم مث تو شدم ..

پس مشکل همگانیه...

مهندس هویج پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 20:11 http://havijoo.blogsky.com

دقیقا.. مثل اتوبوس که همگانیه

هنگامه چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:11

دو قدم مانده به خندیدن برگ

یک نفس مانده به ذوق گل سرخ

چشم در چشم بهاران بدوز .

دل را از پیله ی قهربیرون بکش

واژه هارا از خواب فراموشی بیدار کن

بگذارطرح لبخند بر چهره ات کشیده شود .


امیدوارم بهترین ها را از خدا عیدی بگیرید "نوروز مبارک "

shere ghashangi bood. mersi

سروش تنهائی پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:27

عقل و دل بهترن بی انتظار ترین و خیر خواه ترین و واقعی ترین رسول منند

خوشحالم دوباره اومدی سر زدی به وبلاگم...

آنیتا یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:47

هر کس درون خودش رسولی داره که به زبونه خودش حرف میزنه...

اگه حرف‌رسول درونی و بیرونی‌با هم فرق داشت چی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد