روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

روزهای کوتاه

هر روز که از زندگیم میگذره، روزام کوتاهتر میشن. بچه که بودم، هر یه روزم چند هفته بود. اصلا تمام نمیشد. بزرگتر که شدم یه روزم اندازه چند روز بود. بعدش شد اندازه همون یه روز. یه مدتیه احساس میکنم روزام از 24 ساعت کمترن. هر روز هم دارن کمتر میشن. الآن دیگه خیلی چیزا فقط مثل یه رویای کوتاه میمونه. میترسم روزی برسه که انقدر روزام کوتاه بشن که از زندگیم هیچی باقی نمونده باشه.

نمیدونم چیکار کنم...




نظرات 18 + ارسال نظر
گندم سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:39

اخ گفتی.....
وقتی فیلم این تایمو دیدم تصور کردم وقت میتونه چقدر مهم باشه چقدر کارای اضافه انجام میدیم که اگه قرار بود برای وقتی که صرف میکنیم بهایی پرداخت کنیم عمرا اگه سمتشون میرفتیم.و اینکه انقدر درگیر روز مرگی شدیم که برای خودمون برای خواسته ها و علایقمون وقت کم میاریم و کم کم حتی داریم برای روز مرگی هامونم وقت کم میاریم.

آره. همینجوریه متاسفانه...

دونده سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:07

آخ گفتی!!

منم دقیقا همین حس رو دارم...

روزها به طرز مضحکی میاد و میره. اصلا موندم چکار کنم؟!

اااا؟ پس شما هم؟

touska سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:35

حالا مثلا قبلا ها که روزامون کش دار بود چه تاجی تونستیم به سرمون بزنیم که حالا اونو از دست دادیم؟؟فقط زندگی کن وخوش باش که "همه زندگی "کسی یاکسایی هستی وبراشون مهمی.بهرحال داره میگذره باهر حسی که داشته باشی. پس بهترینها رو برا خودت تصورکن.فقط کافیه تظاهرکنی بعدخودتم باورش میکنی

از تظاهر بدم میاد. تظاهر حل کردن مشکل نیست. بی توجهی به مشکله...

touska سه‌شنبه 26 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:41

زندگی مثل آب توی لیوانه ترک خورده میمونه

بخوری تموم میشه

نخوری حروم میشه

از زندگیت لذت ببر چون در هر صورت تموم میشه . . .

اوهوم...موافقم با این حرفت.
the life is like an ice cream, enjoy it before it melts

tala چهارشنبه 27 دی‌ماه سال 1391 ساعت 07:08

سلام جانم خوب هستی ؟

می دونی که من می نویسم تا کسی مثل تو پیدا بشه بخونه تو همیشه به من لطف داری و من را با نظرات قشتنگت شرمنده می کنی راستی هر روز قشنگ تر از روز دیگه می نویسی موفق باشی

ممنونم لطف داری

فرزانه پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:23 http://zigzagwords.blogsky.com/

سلام

آره دوست عزیز...یا خیلی درگیر روزمرگی میشیم ک یادمون میره باید چیکار کنیم و یا اونقدر درگیر کار و زندگی میشیم ک باز یادمون میره یه وقتایی باید دست از کار بکشیم...زندگی رو تبدیل میکنیم به عادت ها

نسیم جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:28

مشغله ذهنیمون زیاد شده داداش برا همین 24 ساعتم واسمون کم میاد

آره...همینطوره...

هنگامه جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:15 http://hengameharjomand.blogsky.com

اگه بجای 24ساعت 48ساعت بشه بازم وقت کمه

هنگامه جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:16 http://hengameharjomand.blogsky.com

من بچه بودم برای خودم ساعت با دندون میزاشتم خیلی
خوب بود ای کیف میکردم

آره....منم همینطور...

هنگامه جمعه 29 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:17 http://hengameharjomand.blogsky.com

ساعت چنده سربازکم اشتها

ساعت چنده؟

زیبا شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:54 http://Zibarastegari.blogsky.com

من دقیقا این حس رو دارم

هنگامه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:47

آره یعنی الان ساعت چند هست مثلا 3:50 دقیقه

هنگامه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:48

راستی برای کدوم شهرید

هنگامه یکشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 03:48

من هنگامه از شهر تورنتو شما؟؟؟؟

Newyork

هنگامه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:53

مگه روی دستت ساعت با دندون دست نمیکردی حالا بگو ساعت چنده ؟یعنی چه ساعتی هست ؟

ساعت بیست و پنج شب....

هنگامه دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:58



شنیده ام نقاش شده ای



کاش برای من هم نقاشی می کشیدی



نم نم باران را



تا بلکه شوره زار ترک خورده ی دلتنگی ام



جانی می گرفت



و یا ای کاش فرشی از جنس آرامش



تا به روی آن به انتظار تو بنشینم

اینها را نوشتم ببینی منم از این نوشته ها بلتم

آورین!!!!
آورین!!!

مهندس هویج سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 http://havijoo.blogsky.com/

واسه همه همینطوره چون از خاصیت این عصر اینطوره که زمان رو برای افراد زود عبور میده.

زمان بی برکت!!!!

سروش تنهایی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:28 http://soroshetanhaee

منم همینطور ولی می دونی چرا چون کسایی که دوستت دارن بخشی از لحظات تو رو مال خودشون می کنن و گذر عمر تورو بیشتر سهم دوستدارات می کنه و تو هی به اونها اهمیت می دی اونها هم تو رو مال خودشون می کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد