روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

تغییر کنیم

تغییر چیز سختیه. هر تغییری که میخواد باشه. آدما به چیزی که هستن اینرسی دارن. بدجور هم اینرسی دارن. ولی تجربه ثابت کرده به من بیشتر تغییراتی که ازشون میترسیدم و فک میکردم به ضررم تموم میشن، اصلا بد نبودن. خیلی هم خوب بودن. یه چیزی درونمون هست که میگه همینی که هست خوبه. تغییر واسه چی؟ همین هست دیگه. به این خوبی!!!

یه بزرگی میگفت ذهن آدم به دوره های طولانی خوب جواب نمیده. مثلا اگه بخوای تا آخر عمرت دروغ نگی، عمرا موفق نمیشی. باید دوره های کوتاه تر برای تغییرت در نظر بگیری. مثلا بگی فقط همین امروز دروغ نمیگم. بعدش فرداش دوباره همون روز یا همون هفته رو به عنوان هدف خودت انتخاب کنی. این قدم به قدم پیش رفتن به سوی تغییر خیلی مهمه به نظرم...


نظرات 21 + ارسال نظر
دونده دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:45

سلام
مطلب عالی ای بود

تغییر بسوی بهتر بودن و اهداف والاتر خیلی خوبه. ولی ما ادمها معمولا عادت داریم به اونچیزی که هستیم بچسبیم!

و بهترین نکته این بود که اشاره کردید. یکدفعه نمی شه تغییرات اساسی ایجاد کرد. باید قدم به قدم جلو رفت و اهداف عملیاتی که دسترسی بهش امکانپذیره تعیین کرد. وگرنه به جز یاس و ناامیدی چیزی معمولا حاصل نخواهد شد. سنگ بزرگ علامت نزدنه!

عطر گندم دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 18:13 http://atregandom.blogsky.com

اینکه ما میترسیم که تغییر کنیم واقعا حقیقته حالمونو دوست داریم نه بهتره بگم بهش راضی هستیم و دوست نداریم از دستش بدیم
اینم که سنگ بزرگ علامته نزدنه واقعا راسته.
خوب پس حرف حساب که جواب نداره

هنگامه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:41

پسر جان از من به تو نصیحت

دروغ نه تیغ داره که توی گلوت گیر بکنه

نه حناق آدم میگیره و مریض بشی

هنگامه دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 19:42

هر چی دلت میخواد دروغ بگووووو

منصوره دوشنبه 4 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:23 http://myasthnigravis.blogsky.com

آورین...
آورین...
جالب بود...

tala سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01

سلام پسر خوب هستی من که همیشه راست می گم ولی همیشه هم شکست می خورم صادق هستم اما طرف مقابل نه

سارا سه‌شنبه 5 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:51

به نظر منم تغییر یه وقتایی خوبه عزیزم. امیدوارم این بار هم این تغییرات باعث شه به موفقیت ها بالاتری دست پیدا کنی...

ممنونم از کامنتت

هنگامه چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:54 http://hengameharjomand.blogsky.com

فک کنم نظر من و پسندیدی خوب سکوت نشانه ی رضایت هست

نظرات شما همیشه خوبه دوست خوبم...

نسیم پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1391 ساعت 21:30

بضی وقتا تغییر لازمه...

یکی از همین مریم ها جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 13:37

نه همیشه اما ااره گاهی تغیرا خوبن.

موافقم...

mobina جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 14:28 http://www.andalib1.mihanblog.com

albate age hadafi dashte bashi.............

تغییر خودش میتونه هدف باشه. قبول نداری؟

هنگامه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:48

نمیدونم با این همه نظرهای سازنده چرا مسولین از نظرات من استفاده نمیکنند

واقعنا....

هنگامه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:49

دیگه از عکس ها نمیزاری خیلی پر محتوا بود

انقدر تیکه انداختی که دیگه روم نشد دیگه...

هنگامه جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 17:50

راستی یادم رفت از شما هم باید مسولین تقدیر و تشکر کنند بخاطر این عکس

نگفتم مگه. تقدیر کردن دیگه...

دونده جمعه 8 دی‌ماه سال 1391 ساعت 22:39

سلام
امید که خوب باشید

خیلی از حضور و کامنت های خوبتون تشکر می کنم
و ممنونم از اینکه نسبت به پست "امروز هم گذشت..." لطف داشتید و شیرش کردید.اما می خواستم لطف کنید بدون آدرس باشه. اصلا دلم نمیخواد به طور اتفاقی فرد آشنایی از وبلاگم سر دربیاره و آرامشی که الان حکم فرماست به هم بخوره!

متشکرم

حتما. بدون منبع ذکر میکنم...
ممنون که سر زدی

هنگامه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:29

تیکه چیه دارم راست راستی میگم

عکس به این خوبی

آره....

آنیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:00

تغییر در جهت بهتر شدن و متعالی شدن خیلی خوبه اما اراده میخواد

مهندس هویج یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:05 http://havijoo.blogsky.com/

سلام سرباز جونم خوبی؟
راستش خیلی دوست دارم زیاد بنویسم و از افکار خودم هم بنویسم اما فعلا تا 14 بهمن امتحان دارم و مجبورم کم بیام.
این پستت رو دوست داشتم. مخصوصا اونجا که میگه باید دوره های کوتاه مدت انتخاب شه. خودم تجربه اش کردم وقتی بلند مدت باشه همون 1 دقیقه اول هم به زور دووم میاره

امیدوارم امتحانات خوب از آب در بیاد. همه رو که نذاشتی برای روز آخر؟ ها؟

مهندس هویج دوشنبه 18 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 http://havijoo.blogsky.com/

مرسی ایشالا.
راستش گرفتار خوندنم اما فقط امیدم به خداست

مجاهد دوشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 20:23

جالب بود

سروش تنهایی جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:16 http://soroshetanhaee

آدمهایی که تو شهر های نمکی مشغول سائیدن نمکند و زندگی خیلی سختی دارن اگه پاشونو از شهر بیرون می زاشتن می دیدند شهر جانبیشون گلستانه ولی از ترس تغییر در شهر نمکزار می میرند و استحاله می شن

کاملا درسته. اتفاقا دو روز پیش یکی از دوستام همین مثالو زد برام!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد