روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

قهوه

بچه ها. قهوه رو دریابید. یه چند روزیه عصرا قهوه میخورم آقا انرژی ای میگیرم، انرژی ای میگیرم که نگو. مثل اینکه صبحه و من تازه از خواب بیدار شدم. اصن کلن یه مائده بهشتیه.

روایت داریم توی بهشت، برای هر کسی که دوس داشته باشه به جای شیر و عسل، قهوه جاری میکنن که بری توش شنا کنی و هر چقدر دوس داشتی بخوری.

قهوه رو دریابید!


نظرات 10 + ارسال نظر
دونده سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:11

نوش جان!
منم قهوه خیلی دوست دارم....

اما برادر بسیار مراقب باشید و سنجیده میل نمائید که بشدت وابسته می کند این قهوه ! یهو چشم باز می کنین که معتاد شدین رفت!!!

آره. بدشم این که اگه آدم هر روز بخوره اثر خودشو از دست میده ها

هنگامه سه‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 23:58 http://hengameharjomand.blogsky.cam

منم خبلی میخورم انگار معتادم....ولی تا میخورم خوابم میگیره میخوابم

قهوه ات قلابیه. مگه قرص خواب آوره؟

عطر گندم چهارشنبه 8 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 14:00 http://www.atregandom.blogsky.com

قهوه خیلی خوبو خوشمزه هستش حیلی انرژی هم میده خستگی رو در میبره اما خوابمو نمیپرونه حیف

حالا دیگه شوما هم کوتا بیا دیگه. همینم خوبه

نسیم جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 12:24

سلام دادا خوبی؟
شرمنده جن وقته میام صفحت واسم باز نمیشه الانم با کوشی اومدم...
قهوه برا میکرنم ضرر داره شما بخور نوش جونت

ااا. چرا باز نمیشه خب؟
پس از یکی از لذتهای دنیا محرومی متاسفانه....

touska جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 15:02

آره جونم بخوروبیدار بمون که بعداوقت واسه خوابیدن زیاد داریم!!ایام زندگی روباید تامیشه به بیداری گذروند

آره. خوب گفتی...

هنگامه جمعه 10 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 20:42 http://hengameharjomand.blogsky.cam

اسمش را میگذاریم؛ دوست مجازی

اما آنسو یک آدم حقیقی نشسته
.
.
خصوصیاتش را که نمیتواند مخفی کند

وقتی دلتنگی ها و آشفتگی هایش را مینویسد
.
وقت میگذارد برایم، وقت میگذارم برایش
.
.
نگرانش میشوم

دلتنگش میشوم
.
.
وقتی در صحبت هایم، به عنوانِ دوست یاد میشود

مطمئن میشوم که حقیقی ست
.
.
هرچند کنار هم نباشیم

هرچند صدای هم را هم نشنیده باشیم،

من برایش سلامتی و شادی آرزو دارم

هر کجا که باشد

وای چقد ذوق کردم...

سروش تنهایی یکشنبه 12 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:14 http://soroshetanhaee.blogsky.com

من تا وقتی یه دوستی یه بسته قهوه از ترکیه برام نیاورده بود خیلی می خوردم ولی نه دلم می اد این قهوه بد مزه رو بریزم نه می خورم تموم بشه خوبشو بخرم تو هم که تنها تنها می خوری

واقعا که....
من که بردمش سر کار میخورم

طلا دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:15

سلام جانم تشکر که بهم سر می زنی اره حرف خیلی دارم اما طاقت گفتن ندارم حتی طاقت شنیدن ندارم

امیدوارم حالت روز به روز بهتر بشه.
با آدمای با انرژی بیشتر بگرد. حالتو بهتر میکنه...
آهنگای سلن دیون هم آرومت میکنه. امتحان کن...

مهندس هویج دوشنبه 13 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 19:39 http://havijoo.blogsky.com/

سلام سرباز خان. خوبی خوشی؟
نکن بابا..
دلت میاد تا چایی دستی گیلان هست بری قهوه میل کنی؟
من که روزانه فقط با چایی دستی لحظه هامو گرم میکنم.
تو هم تجربه اش کن و ازش لذت ببر

آره. اون که جای خودشو داره...

آنیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:15

وای عشق منم قهوست

عشق منم!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد