روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

استقبال از دلجویی

یه وقتایی که از یه چیزی ناراحت میشم و عصبانی، مواظبم رفتارم جوری نباشه و یا حرفی نزنم که کسایی که دوستم دارن و من براشون مهمم، حتی جرأت نکنن ازم بپرسن چمه. خب گناه دارن بنده خداها. اونا چه تقصیری دارن؟ دل نگرون میشن خب. اگه انقد بد بشم که حتی جرأت سوال پرسیدن هم نداشته باشن، خب خدا رو خوش نمیاد. جنبه ی ناراحت شدنم رو سعی کردم بالا ببرم. قبلنا اینجوری نبودم البته. ولی الآن حتی توی اوج ناراحتی و عصبانیت، از هر دلجویی از هر کسی که باشه، با آغوش باز استقبال میکنم. لذت میبرم که کسایی هستن که با ناراحتیم ناراحت میشن. و یا حد اقل نشون میدن که ناراحتن. ته دلم به همین چیزا گرم میشه. سعی میکنم دیگرون رو از دلجویی و حسی که بهم دارن پشیمون نکنم با بد خلقیا و بد اخلاقیام.
نظرات 9 + ارسال نظر
عطر گندم یکشنبه 28 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:47 http://www.atregandom.blogsky.com

واقعا داشتن همچین ادمایی که با ناراحتی ادم نارحت میشنو با خوشحالی ادم لبخند میزنن نعمت بزرگیه.کاش همه تو زندگیشو همچین ادمایی باشه البته ترجیحا تظاهر نباشه بهتره

تو هم جزو این عزیزانی عزیزم.
امیدوارم من هم برای تو باشم

مهندس هویج دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 http://havijoo.blogsky.com

چه جالب!
من برعکس عاشق اون بداخلاقیایی هستم که وقتی میرم از یه نفر دلجویی کنم همچینی حالمو میگیره که خودم حالم بدتر میشه
البته این کارو اگه یه خانم انجام بده بشدت ازش ناراحت میشم.
اما اگه آقا باشه نوچ
میبینی چه بچه خوبیم
اما جدی خوشم میاد وقتی یه آقا یا خانومی به دلجویی جنس مخالفش روبرمیگردونه، آخه چه معنی میده یه پسر از دلجویی دختره خوشش بیاد یا دختر از پسر؟! ( البته تو دنیای واقعی نه مجازی)
در کل اینکه بگو ببینم جدیدا چرا ناراحت بودی و اونی که اومده ازت دلجویی کرده کی بوده که الان خوشحالی ازینکه رفتار بدی باهاش نداشتی؟
زود زود بگو بگو

توکلا آدم رو هول میکنی...
در ضمن، اینکه حالش بیشتره که روی خوش نشون بدی...
هیچی. همینجوری نوشتم. کلا میگم...

مهندس هویج دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:45 http://havijoo.blogsky.com


مطمئنی اینجوری بهتره؟
من که میگم باید جوری رفتار کنی که طرف فکر کنه باهاش متفاوت از دیگران رفتار میکنی،
(منظورم صمیمی شدن نیستا، منظورم اینه که بهش احترام بذاری و کمکی خواستی بهش بگی یا بهش کمک کنی)
بعد که یه روز حالت بد بود و اومد دلجویی، چیزی بهش نگی و دلجوییش رو نپذیری و اون بیچاره تو خماریش بمونه که چی به چیه؟!

کلا همچین آدمی هستم من.

خیلی باحالی...

هنگامه دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 13:55

هر جا دهنمون سرویس شد گفتن: امتحان الهی است...

ملت ایران الان همه دکترای الهیات دارن

چطوری دکتر

دکتر؟
من فوق تخصص دارم

touska دوشنبه 29 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 19:53

حالا به نظرت الان موفق شدی جوری رفتار کنی که عزیزات جرات همدردی باهات رو داشته باشن؟؟؟؟؟

آره. به نظر خودم خیلی بهتر از قبل شدم

دونده سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 20:18

سلام
خیلی خوشم میاد از ادمهایی که دنبال شناختن نقاط ضعف خودشون هستن و تلاش می کنن تا برطرفش کنن و خودشون رو بسازن
در نظرم خیلی قابل احترام هستن


منم خیلی دلم می خواد بتونم بیشتر کنترل خشم داشته باشم.
و بتونم ابراز همدردی دیگران رو درست جواب بدم. ناراحتشون نکنم
اطرافیانی که برام مهم هستن رو نرنجونم....

این در برنامه ۵ ساله دومم بوده!!!! که مثل تموم برنامه های دولتی، موفق.....

چی؟!! خودتون جای خالی را پر کنید دیگه!

مبینا پنج‌شنبه 2 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 00:36 http://www.andalib1.mihanblog.com

دیدی بالاخره گذاشتم.........................

هنگامه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 http://hengameharjomand.blogsky.cam

خیلی خوشحالم دوباره یه کم فعال شدی خیلی خوبه

ممنونم.

هنگامه جمعه 3 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:10 http://hengameharjomand.blogsky.cam

من پرفسور شدم پسر جان هیشکی به پای من نمیرسه توی ..................

ببین. کلکل نکن با من. شرط میبندی کی مدرکش بالاتره؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد