روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

Mistakes

I hate the mistakes which are made deliberately
نظرات 7 + ارسال نظر
دونده شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:22

به عبارت دیگه: کله خری و حماقت!

بعدش سرزنش کردن خودمون و افسوس...

و باز هم تکرار مکررات!!!

یا شاید اشتباهات دیگران...

مهندس هویج شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:19 http://havijoo.blogsky.com

منم باهات موافقم که بار اول همیشه لازمه آدم اشتباه کنه تا درست و غلط رو تشخیص بده اما بعدش دیگه گاهی کج شانسی و یا خودمون باعث میشیم که دوباره رخ بده و این اصلا خوشایند نیست.
و چقدرم که روان آدم رو بهم میریزه.

خودمون باعث میشیم. چیزی به اسم شانس، بد شانسی و خوش شانسی وجود نداره...

عطر گندم شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:18 http://atregandom.blogsky.com

بیخیال من هر چی فکر کردم به نتیجه نرسیدم خودتو اذیت نکن

عطر گندم شنبه 29 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:24 http://atregandom.blogsky.com

بیخیال منم هر چی فکر کردم به نتیجه نرسیدم خودتو اذیت نکن

باشه عزیزم. زندگی پر از این چیزا و عمر ما کوتاهتر از اونی که بخوایم خودمون رو اذیت کنیم...

هنگامه یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 17:17

خودت رو اینقدر عذاب نده نه شانس وجود داره نه آینده و هر چیز دیگه....
فقط اینی که هست الانه زمان حال ازش لذت ببر

آره...خوب گفتی...

[ بدون نام ] یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:32

سلام خوبی؟
ممنون که اومدی...
ممنون خدا رفتکان شمارم بیامرزه‎ ‎

منم منون که سر زدی...

نسیم یکشنبه 30 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:39

شرمنده حواسم نبود اسممو بنویسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد