روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

پر توقع

هزار بار خوبی کردی، محبت کردی، مهربونی کردی، به چشش نمیاد. حتی میگه وظیفه ات بوده. یه بدی، اونم نه بدی خیلی بد، بدی یه کم بد، که ازت میبینه، همه خوبیهاتو فراموش میکنه. انگار نه انگار...

چرا بعضیا اینجورین واقعا؟ آدم هم انقد پر توقع آخه؟ اَی بابا!!!

نظرات 9 + ارسال نظر
مهندس هویج چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:04

این پستت رو جوابی میدونم به پست " روح" تو وبلاگ خودم.
اما بخدا من کم توقعم.
موضوع اینه کسی که تو دوسش داری و اصلا هم بحث این نیس که به طرف خوبی کردی یا چیزی، بحث اینه همیشه احترام میذاری و هیچوقتم بدی در حقش نمیکنی و فقط بخاطر موقعیتی که داری تمام پسرا و دخترای فامیل توجهشون به تو هست، بعد طرف از همین حسودیش بشه و بشینه بخاطر یکی از کارات بدی تو رو بگه بعد عینا همون کار رو انجام بده. خب این مضحک و خنده دار نیست؟
این ناراحتی نداره؟
من بدم میاد یکی واسه این که تو چشم باشه مثل دلقک بشه و عینا ادای منو در بیاره. این یعنی اون طرف هیچ هویت و شخصیتی از خودش نداره. و این منو عذاب میده. چون همش انگار یه سایه داری که هر کاری کنی اونم انجام میده.
موضوع اینجاس خوشبختانه تو دنیای پسرا این چیزا نیس که درک کنی چی میگم.
برام عذاب آوره که یه نفر عین من سلام کنه، بشینه، بخنده... این عذاب آور نیست همچین فرد بی هویتی رو تحمل کنی؟
من در عین شیطنت و سرزنده بودنم بیش از اندازه صبور و در این مواقع آرومم. اما انگار داره کاسه صبرم سر ریز میشه.
بیشتر، از این داغ کردم که چرا وقتی میشینه پشت سر من بد میگه، خودش دقیقا میره همون کار رو انجام میده؟! مگه نه اینکه کار من مضجک بوده؟ پس دیگه چرا انجامش داده؟
من معتقدم وقتی باید از کسی ایرادی بگیری که خودت اون ایراد رو نداشته باشی.
نه اینکه بشینی بگی فلانی اینجوریه، بعد خودتم مث من باشی.
دارم یاد میگیرم درباره کسی قضاوت نکنمو ببخشم. اینم یکی از مواردی هست که باید این 2 تا کارو روش انجام بدم و دیگه بحث رو کش ندم. جای این همه حرف که تو دلمه باید راهشو یاد بگیرم.

واااااااااااای که چقد دلم پره هنوز...
چقد نوشتم بابا...
ببخشید سرتو درد آوردم.

من منظورم تو نبودی. امیدوارم اونطرف هم زودتر آدم بشه...

سروش تنهایی چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 http://soroshetanhaee.blogsky.com

آدمها رسم بدی دارن کسی رو که بییشتر دوست دارن بیشتر اذیت می کنن که فکر کنم از خریتمونه

آره. بعضی موقعا خواسته وعمدی و بعضی موقعها ناخواسته...

مهندس هویج چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:54 http://havijoo.blogsky.com

حالا که دوباره پستت رو میخونم میبینم تند تند خوندم.
منم امیدوارم که منم آدم بشم. و ظرفیتم بالا تر بره.
هم اکنون نیازمند دعای سبزتان هستیم

دعای سبز؟ اینو نشنیده بودم تا حالا!!!

عطر گندم چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 23:28 http://atregandom.blogsky.com

وقتی با یه نفر زیاد خوب باشی دیگه خوب بودن واسه ی تو میشه وظیفه واسه ی اون عادت.البته اگه ادم قدر نشناسی باشه بعضیا خیلی قدر محبت های ادمو می دونن.

آره کاملا درسته. عادت خیلی چیز بدیه...

هنگامه پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:36 http://hengameharjomand.blogsky.com/

اشتباهم این بود هر جا رنجیدم لبخند زدم،فکر کردن بی دردم ضربه رو محکم تر زدند.

ضربه،مخصوصا اگه از سمت کسی که دوسش داری باشه، دردش چندین برابره...

touska پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:50

فکرکنم آدماازکسایی که بیشتردوسشون دارن بیشترهم توقع دارن.ماازکسایی که اصلا برامون مهم نباشه توقعی نداریم این توقعات یعنی اوج دوست داشتن اما به روش ناصحیح.تاحالا بهش اینطوری فکرکردی؟؟!!!!حالایه کم فکرکن!ااینطوری توقعات زیادکسی که دوسش داری ودوست داره برات شیرینتر میشه

آره درسته. ولی معمولا ما بزرگترین ضربه های زندگیمون رو هم از همون کسی میخوریم که از دنیا بیشتر دوسش داریم...

دونده یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 21:21

عالی بود...
به این کار می گن : گاو ۹ من شیر!! که این همه شیر می ده و با یه لگد همه چی بر فنا می ره!!

نباید این همه بی صفت بود

حالا شما عصبانی نشو...من میگم بهش....

هنگامه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 14:33 http://hengameharjomand.blogsky.com/

پسر جون وظیفه آقایی تو انجام بده غر نزن

وظیفه من؟
وظیفه بقیه چی؟

زیبا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 17:34 http://zibarastegari.blogsky.com

آی گفتی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد