روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

ماه بر عشق تو خندید

شعر کوچه رو خیلی دوست دارم. از بچگی همه اش رو حفظ بودم. اوج شعرش که آدم رو واقعا به خدا میرسونه اینه:

اشکی از شاخه فرو ریخت....مرغ شب ناله تلخی زد و بگریخت....

اشک در چشم تو لغزید....ماه بر عشق تو خندید...

واقعا باید به عشق خیلی ها خندید. عشقی که شاید وسعتش اقیانوس باشه، ولی عمقش یه وجب هم نیست...


نظرات 7 + ارسال نظر
عطرگندم یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:03 http://atregandom.blogsky.com

منم خیلی این شعر مشیری رو دوست دارم و حفظمش.
موافقم مثل کسایی که ادا می کنن براشون خیلی عزیزی اما پاش که میرسه....
فکر کنم اینا هم از همون دسته هستند که عمق عشقشون به اندازه وسعتش نیست.

مهندس هویج چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:43

ممنون از پست قشنگت. یادش بخیر چقدر با آهنگ این شعر خاطرات خوبی دارم.
واقعا اشعار مشیری شاهکارن.
باهات موافقم...خیلی قشنگ گفتی وسعتش یه جهانه اما عمقش اندازه بند انگشتم نیست.
همیشه وقتی حرف عشق میشه درک نمیکنم چرا ملت الکی میگن عاشقم و فلان و بسیار درحالی که دو روز نشده به هم بد و بیراه میگن قهر میکنن ، خیانت میکنن و صدتا چیز دیگه که معلوم نیس چی به چیه...
عشق رو کاش ملت میفهمیدن بعد میگفتن عاشقن

مهندس هویج چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:10

این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،

نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !

« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !

« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !

فریدون مشیری

مهندس هویج چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:13

قابل توجه !

بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها

نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها

ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !

مهندس هویج جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:15


_______0¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0
____¶¶¶¶_______0¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶0
___¶¶¶0__________¶¶00¶¶¶¶00¶¶¶¶¶
___¶¶0___________¶¶¶¶¶________¶¶¶0
___¶¶0__________¶¶¶¶¶0_________¶¶¶
___¶¶0________0¶¶___¶¶__________¶¶¶
___0¶¶_______________000________¶¶¶
____¶¶¶_________________________¶¶0
_____0¶¶0______________________¶¶¶
_______¶¶____________________¶¶¶0
__0¶¶¶¶¶¶¶0_______________0¶¶¶¶
¶¶¶¶0000¶¶¶0___________0¶¶¶¶0
¶¶________¶¶_________¶¶¶¶¶
¶¶________o¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶0
___________¶¶____0¶¶0______¶¶¶
___________¶¶___0¶¶_________¶¶¶
_______¶¶¶_0¶___¶0__________¶¶¶
________¶¶¶¶¶00¶¶¶¶_________0
_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶0
________¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶00¶¶¶¶
_______0¶¶¶___¶¶¶
_______0¶¶¶0__________________________00
________¶¶¶¶0_________________________¶¶¶
________0¶¶¶¶_________________________¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶______________________0¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶0________________¶¶¶¶¶¶¶
__________¶¶¶¶¶¶¶¶0___________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0
____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶0
________________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶0______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__________0¶¶¶¶¶¶¶¶¶
______¶¶¶¶¶¶¶0__0¶¶¶0___________¶¶¶¶¶¶¶¶
____¶¶¶¶¶________¶¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶0___________0¶¶¶____________¶¶¶00¶¶0
___¶¶_____________¶¶¶_____________¶¶¶_0¶¶
___¶¶0____________0¶¶______________¶¶0_¶¶
___0¶0_____________¶¶0______________¶¶__¶¶
____¶¶_____________¶¶¶______________0¶¶__¶
____¶¶¶____________0¶¶_______________¶¶¶¶¶
_____¶¶_____________¶¶_______________0¶¶¶¶
____________________0¶________________¶¶¶¶
_____________________¶0______________0¶_¶0
_____________________¶0______________0¶¶0
_____________________¶¶_____________0¶¶
_____________________¶¶0____________¶¶¶
_____________________0¶____________0¶0



خواستم بگم هر وقت اومدی یه سر بهم بزن.
دارم میرم به یه مسافرت و دوست دارم شما هم مارو همراهی کنین سرباز جان.

tala یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:35 http://par-parwaz.blogsky.com

سلام عزیز خسته نباشی تشکر که تنهام نمی زاری و بهم سر می زنی

سروش چهارشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:42

متاسفانه یا خوشبختانه عشق خیابانی نداشتم هر محبتی هم در خونه دلمونو زد و رنگ عشق گرفت کم عمق و پر عمق بنظرم مقدس بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد