روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

رژیم غذایی

یه مدته تصمیم گرفتم رژیم غذاییم رو سالمتر کنم. از وقتی این فکر افتاد توی سرم که حسابش رو کردم با این برنامه غذایی 50 رو رد نمیکنم. مثلا قند و شکر رو کلا حذف کردم. روغن خیلی خیلی کم استفاده میکنم. گوشت قرمز و گوشت سفید کمتر میخورم. میوه هم زیاد میخورم. خلاصه تصمیم گرفتم یه تکونی به برنامه غذاییم بدم. حالا حسابش رو بکنید منی که هفته ای دو بار پیتزا و سوخاری و اینا میخوردم حالا این برنامه رو دارم انجام میدم. دلتون بسوزه یه کم به حال من...


نظرات 10 + ارسال نظر
مهندس هویج جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 15:05

به به جناب سرباز خان.
میبینم که بفکر خودت افتادی. آفرین بر تو با این تصمیم مناسب.
اما یهویی به خودت و معده گرامی شوک وارد نکنیا.
کم کم این عادات غذاییت رو تغییر بده. چون همین یکهویی تغییر دادن هم برعکس همه چی رو بدتر میکنه.
خودم با چشم خودم دیدم که میگماااااااا.
خلاصه که مواظب خودت باش یه وقت کار اشتباهی نکنیا. بعد بگی مریض شدم

مهندس هویج شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:15

.………….(¯`(♥)´¯)
.…………..(_.^._)
………………..I/ ¸.ª
……………..“ªI ¸.ª“˜¨
………………..I/ ¸.ª¨…(¯`v´¯)
…………….“ªI ¸.ª“˜¨.(¯`(♥)´¯)
.……..¯¨˜“ª.I/´ª¸……/(​_.^._)
.……“ª¤….¤ ª“˜¨¸.¤ª“/˜¨¨¯
.…¯¨˜“ª¤.¸°¸.¤ª“˜¨¨¸°¸.¤ª“​˜¨¨¯  
.¸(¯`’•.¸(¯`’•.¸.•’´¯)¸.•’​´
)¸.•’´¯) :-)….¤ª“˜¨¨¯¯¨¨˜“ª¤یر…
¸.•*♡¸.•*♡¸.•*♡¸.•*♡¸.•♡¸.​•*♡¸.•*♡¸
____$$$$_B€@UT!FU££_$$$$$_​__
_$$$$$$$$$$$$__$$$$§§(¯`v´​¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(♥)​´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^.​_)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$​$$$_
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(♥)´¯)$​$$__
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$​____
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$__​____
________$$$(¯`(♥)´¯)$$$___​____

Good Luck

مهندس هویج شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:19

_____________ ███__█_████
____________ ██__ ██_____ █
___________ ███_█__█_____█
__________ ████_____██___██████
_________ █████______██_█______██
________ █████_______██______█_██
________ █████_______█_______█
________ ██████_____ █_______ █
_________ ██████____ █______ █
__________ ████████_______ █
_ ███________██______ ██
███████_________██
_███████_________█
__██████_________█_█
___███___█_______██
___________█_____█__█
_______████_█___█
_____██████__█_██
____███████___██
____█████______█
____███________█
____██_________█
____█__________█

[ بدون نام ] شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:24

░░▄███▄███▄
░░█████████
░░▒▀█████▀░
░░▒░░▀█▀
░░▒░░█░
░░▒░█
░░░█
░░█░░░░███████
░██░░░██▓▓███▓██▒
██░░░█▓▓▓▓▓▓▓█▓████
██░░██▓▓▓(◐)▓█▓█▓█
███▓▓▓█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓█
▀██▓▓█░██▓▓▓▓██▓▓▓▓▓█
░▀██▀░░█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
░░░░▒░░░█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓▓█
░░░░▒░░░█▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
░▒░░▒░░░█▓▓▓█▓▓▓█▓▓▓▓█
░▒░░▒░░░█▓▓▓█░░░█▓▓▓█
░▒░░▒░░██▓██░░░██▓▓██

مهندس هویج شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 http://havijoo.blogsky.com

_░▒███████
░██▓▒░░▒▓██
██▓▒░__░▒▓██___██████
██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
██▓▒░_______________░▒▓██
_██▓▒░______________░▒▓██
__██▓▒░____________░▒▓██
___██▓▒░__________░▒▓██
____██▓▒░________░▒▓██
_____██▓▒░_____░▒▓██
______██▓▒░__░▒▓██
_______█▓▒░░▒▓██
_________░▒▓██
_______░▒▓██
_____░▒▓██

have a good day

مهندس هویج شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:46

..... (¯`v´¯)♥
.......•.¸.•´
....¸.•´
... (
☻ \
▌ \♥♥
\ / ♥♥

always be happy

عطرگندم یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 13:07 http://atregandom.blogsky.com

این که خیلی سخته.چه طوری میتونی از این همه چیزای خوش مزه بگذری.به هر حال موفق باشی

مهندس هویج چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:31


خداوندا رفیقم را تو یاری کن
پناهش باش و درحقش توکاری کن
الهی هرچه میخواهد نصیبش
کن ، خدایا بر لبش لبخند جاری کن

هنگامه پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:38 http://hengameharjomand.blogsky.com/

وای این که خیلی سخته خداوند یارت در چشات بگیر به غذاهای خوش مزه فک کن چه حالی میده

آنیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:27

من سوخاری هوس کردم

آخ آخ آخ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد