روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

رمضان کریم

تا به حال هیچ وقت از تموم شدن یه مهمونی انقد خوشحال نشده بودم. واسه این که توی هیچ مهمونی، انقد بهم سخت نگذشته بود. هر چند بعضی وقتا هم زیر آبی میرفتم، ولی باز خیلی سخت بود. به قول داداشم، هر کی مهمونی میده کلی بخور بخور داره، ولی این مهمونی کلی پیر آدم رو در میاره. خدایا ناراحت نشی یه وقت بزنی سوسکمون کنی، ولی خدا رو شکر تموم شد!!



نظرات 7 + ارسال نظر
عطرگندم جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:49 http://atregandom.blogsky.com

راستش من فکر می کردم سخت تر از اینا بگذره .اما خوب به هر حال سخت بود.ما مرد روزای سختیم

مبینا جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:00 http://www.andalib1.mihanblog.com

سلام مطمونی فقط بعضی وقتا زیرابی رفتی؟؟؟
راستی اپم با یه نوشته از خودم.دوست داشتی بیا و نقدش کن .ممنون.منتظرم......

مهندس هویج شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:50

همیشه میگن :

"" عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت ""

اما اینجا فکر کنم لازمه بگم

"" عید رمضان آمد و ماه رمضان رفت
چه روزهایی که بر ما گذشت، سخته سخت""

مبینا شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:19 http://www.andalib1.mihanblog.com

هه هه هه
مردم از خنده.اره خوب اینم حرفیه!!!!

مهندس هویج شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:45

سلام سرباز جان خوبی؟
من نمیتونم آهنگی که گذاشتم رو وبلاگمو گوش کنم. میشه بگی چی میخونه؟

منم که باز میکنم چیزی نمیاد...شاید سرعتم کمه. اگه فهمیدم بهت میگم...

مهندس هویج سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:21

مرسی دستت درد نکنه برادر خیر ببینی

آنیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:29

اخی نگو ماه قشنگی بود با همه سختیاش

اوهوم. قشنگ بود...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد