روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

نوستالژی

امروز بعد از ۷ سال و نیم اومدم دانشگاه دانشنامه ام رو بگیرم. یه حس عجیبی دارم. الآن دارم از سایت دانشکده سابقم این مطالب رو مینویسم و چنان حس نوستالژیکی اومده سراغم که داره گریه ام میگیره. تموم کلاسای درسی که یه موقع روی صندلیاش مینشستم و تموم راه پله هایی که گاهی با خوشحالی و گاهی با غم طی میکردم دارن باهام حرف میزنن. خاطره های تلخ و شیرین. نگاههای زیر چشمی که به دخترای هم دانشکده ایم مینداختم و راه رفتن های سر خوشانه از این ور دانشگاه تا اونور دانشگاه.  سالن بزرگ ورزشی و کتابخونه مرکزی...دلم تنگ شده برای دوران بی دغدغه دانشگاه که بزرگترین مشکلم نمره آزمایشگاه فیزیکم بود که نیفتم... 

یادش به خیر... 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهندس هویج دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:18

سلام سرباز جونم. ممنون که بهم سر زدی.
از نوشته ات دلم گرفت ... چون یه لحظه احساس کردم اگه خودمم یه روز دانشگام تموم بشه همین حسو پیدا میکنم..
راستش دلیل اصلی این وبلاگمم همینه که یادم نره چه روزایی داشتم...
اما به قول خودت خیلی لذت داره خرامان از این ور دانشگاه بری اونور دانشگاه و زیر زیرکی حواست به همکلاسیات باشه و ذوق کنی وقتی یه همکلاسی خوب هواتو داشته باشه...

برات آرزوی موفقیت میکنم

دونده دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:16 http://www.mycolddays.blogsky.com

نمیدونم منم بعد از مدتها اگه روزی گذرم بخوره به دانشکده لعنتی مون حس خوبی داشته باشم یا نه......
:((((((((((((((((((((

عطر گندم دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:34 http://atregandom.blogsky.com

من الانم که تو دانشگاهمون راه میرم همه چیو همه کسو لعنت میکنم.خدا هفت ساله دیگرو به خیر کنه

واسه اینه که لذت نمیبری.
من دلم اون روزا رو میخواد...

touska سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:41

شایدم هفت سال دیگه برااین روزادلت تنگ بشه وحسرت این روزاروبخوری آخه میدونی که111مامتخصصیم درازدست دادن فرصتهاوبعدش حسرت خوردن بی فایده

مجاهد فی سبیل الله شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:31 http://soroshetanhaee.blogsky.com

بسماللهالرحمن الرحیم
امروز فردایی است که دیروز نگرانش بودی و دیروز همان است که حسرتش را می خوریم

آنیتا دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 23:35

ها.. ای نوستال که وگفتی یعنی چه

یعنی حسی که با یادآوری گذشته های شیرین به آدم دست میده. دوست داره دوباره اون لحظات رو تجربه کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد