روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم
روزهای زندگی

روزهای زندگی

زندگیم را دوست دارم

دلتنگی

چند وقتیه دلم برای یه روزای از زندگیم خیلی تنگ شده. روزایی که کسایی که دوسشون داشتم دور و برم بودن و کسایی رو که دور و برم بودن دوس داشتم. خیلی دلم تنگه واسه اون روزا. خیلی...


روز وصل دوســــــــــــــتداران یاد باد                            یاد باد آن روزگـــــــــاران یاد باد

کامم از تلخی غم چون زهر گشت                            بانگ نوش شــادخواران یاد باد

گر چه یاران فارغــــــــــند از یاد من                             از من ایشــان را هزاران یاد باد

مبتلا گشــــــــــتم در این بند و بلا                              کوشـش آن حق گزاران یاد باد

این زمان درکس وفـــــــاداری نماند                             زآن وفــــــــاداران و یاران یاد باد

راز حافــــــظ بعد از این ناگفته ماند                             ای دریــــــــــــغا رازداران یاد باد

نظرات 4 + ارسال نظر
عطر گندم سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:39 http://atregandom.blogsky.com

و البته روزایی که کسایی که دور برم بودن دوسم داشتن.نه این که فقط باشن....

طلا چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:08 http://par-parwaz.blogsky.com

با اینکه می دونم بر نمی گرده اما وحشتنا ک دلم براش تنگ شده با اینکه هر روز می بینمش اما انگار اصلا ندیدمش خدایا تو بگو چه کنم

touska چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 21:14

کاش ته زندگی همه یه پاک کن داشت تامیتونستیم "بعضی چیزا"روپاک کنیم

لیلا پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:17

کاش میدانستیم /روزگاری که بهم نزدیکیم /چه بهایی دارد/وچرامرغ مهاجر/وقت پرواز بخود میلرزد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد